Njohja e magjise
Faqja 1 e 1
Njohja e magjise
Njohja e magjise
Kuptimi gjuhesor i magjise
Kuptimi praktik
Disa rruge qe magjistari afron xhindet
Magjia sipas kuranit dhe sunetit
argumentet per magjine ne kuran dhe synet per ndohdjen e xhindeve
Argumentet per ndodhjen e magjise sipas kuranit dhe sunetit
Theniet e dijtareve per magjine
Llojet e magjise
Llojet e magjise sipas Er-Rrazit
Llojet e magjise sipas Er-Ragip
Vertetesia e magjise e qartesimi i llojeve te saj
Si grumbullon magjistari xhindet
Rruget jo te plota te tij
Ligji i magjise ne sheriatin islam
Gjykimi i atij qe meson magjine ne islam
Gjykimi ne islam per magjistaret
Gjykimi i magjistarit te krishtereve ose hebrejve
A lejohet prishja e magjise me magji
Ndryshimi magjise me mrekulline
Prishja e magjise
Magjia per ndarjen e bashkeshorteve: (shenjat mynyrat e prishjes,shembuj ilaci i saj)
Magjia per dashuri (shenjat shembuj prishja dhe ilaci)
Magjia e imagjinimit (shenjat shembuj prishja dhe ilaci)
Magjia e cmendurise (shenjat, prishja, ilaci)
Magjia e dembelizmit (shenjat, prishja ilaci i saj)
Magjia Heautif
Magjia e semundjes (shenja, prishja, ilaci i saj)
Magjia e gjakederdhjes tek grate (shenjat, mynyra e prishjes ilaci).
Magjia e vonimit te marteses (shenjat, ilaci shembuj).
ILaci i atij qe smund te kryeje marredhenie me gruan e tij
Mynyra e lidhjes se magjise.
ILaci me kuran dhe sunet dhe perkujtimin nga sheriati
Ndryshimi midis lidhjes me magji dhe dobesimit te trupit
ILaci i disa llojeve te shterpesise
Mbrojtja e dhendrit dhe nuses nga magjia
Shembuj te ilacit te lidhjes me magji te burrit dhe gruas
ILaci i syrit te keq
Argumenetet nga kurni e suneti per pasojat e syrit dhe demet e tij.shembuj.
Vertetsia e syrit te keq
ILaci i syrit te keq
Shembuj konkrete te ilaceve te syrit dhe shembuj te semureve me syrin e keq
Kuptimi gjuhesor i magjise
Kuptimi praktik
Disa rruge qe magjistari afron xhindet
Magjia sipas kuranit dhe sunetit
argumentet per magjine ne kuran dhe synet per ndohdjen e xhindeve
Argumentet per ndodhjen e magjise sipas kuranit dhe sunetit
Theniet e dijtareve per magjine
Llojet e magjise
Llojet e magjise sipas Er-Rrazit
Llojet e magjise sipas Er-Ragip
Vertetesia e magjise e qartesimi i llojeve te saj
Si grumbullon magjistari xhindet
Rruget jo te plota te tij
Ligji i magjise ne sheriatin islam
Gjykimi i atij qe meson magjine ne islam
Gjykimi ne islam per magjistaret
Gjykimi i magjistarit te krishtereve ose hebrejve
A lejohet prishja e magjise me magji
Ndryshimi magjise me mrekulline
Prishja e magjise
Magjia per ndarjen e bashkeshorteve: (shenjat mynyrat e prishjes,shembuj ilaci i saj)
Magjia per dashuri (shenjat shembuj prishja dhe ilaci)
Magjia e imagjinimit (shenjat shembuj prishja dhe ilaci)
Magjia e cmendurise (shenjat, prishja, ilaci)
Magjia e dembelizmit (shenjat, prishja ilaci i saj)
Magjia Heautif
Magjia e semundjes (shenja, prishja, ilaci i saj)
Magjia e gjakederdhjes tek grate (shenjat, mynyra e prishjes ilaci).
Magjia e vonimit te marteses (shenjat, ilaci shembuj).
ILaci i atij qe smund te kryeje marredhenie me gruan e tij
Mynyra e lidhjes se magjise.
ILaci me kuran dhe sunet dhe perkujtimin nga sheriati
Ndryshimi midis lidhjes me magji dhe dobesimit te trupit
ILaci i disa llojeve te shterpesise
Mbrojtja e dhendrit dhe nuses nga magjia
Shembuj te ilacit te lidhjes me magji te burrit dhe gruas
ILaci i syrit te keq
Argumenetet nga kurni e suneti per pasojat e syrit dhe demet e tij.shembuj.
Vertetsia e syrit te keq
ILaci i syrit te keq
Shembuj konkrete te ilaceve te syrit dhe shembuj te semureve me syrin e keq
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Njohja e magjise
Magjia ne kuptimin e saj gjuhesor:Ka thene Esheri ,Magjia eshte nje pune ne te cilen afrohet shejtani me ndihmen e tij .Tha gjithashtu ,origjina e magjise eshte ndryshimi I dickaje nga e verteta ne dicka tjeter sikur magjistari ben te koten ne pamjen e te vertetes eshte njesoj sikur largoi dicka nga shikimi I njerzve.
Trans Shumer nga ebi Aishe .Arabet e quajten magjine sihr sepse ajo ndryshon shendetin ne semundje.Faris magjia e nxjerrjes e te kotes ne pamjen e vertetes.
Thuhet ne fjalen e arabishtes El Mesijt:Magjia eshte nje gje delicate.U than e fjalorin Muhijtun muhijt Magjia eshte nje nxjerrje e dickaje ne pamjen me te mire e te jete sprove.
Fehrudijn Err-RRazi ka then :Magjia ne sheriatin Islam eshte specializmi I cdo gjeje qe fsheh shkakun e saj shfaqet ne pamje jot e vertete dhe merret me mashtrim.Tha ibn kudame el mukadesi.Ai eshte lidhje magjish,lexime (te ndryshme) fjale te cilat thuhen e shkruhen ,apo punohet dickcka qe le pasoja ne trupin, zemren ,llogjiken e atij qe I behet magji ne mynyre jo direkte(prekje) e keto jane te verteta.Ka magji qe vret qe semur ose qe e merr burin nga gruaja e tij dhe nuk e le te kryeje marredhenie dhe qe bent e urrejne njeri tjetrin.
Njohja e magjise
Eshte marreveshje mes magjistarit dhe shejtanit qe te beje magjistari disa nga te ndaluarat (haramet) ose bindjen e tij ne cfare kerkohet nga ai.
Magjia ne kuptimin e saj gjuhesor:Ka thene Esheri ,Magjia eshte nje pune ne te cilen afrohet shejtani me ndihmen e tij .Tha gjithashtu ,origjina e magjise eshte ndryshimi I dickaje nga e verteta ne dicka tjeter sikur magjistari ben te koten ne pamjen e te vertetes eshte njesoj sikur largoi dicka nga shikimi I njerzve.
Trans Shumer nga ebi Aishe .Arabet e quajten magjine sihr sepse ajo ndryshon shendetin ne semundje.Faris magjia e nxjerrjes e te kotes ne pamjen e vertetes.
Thuhet ne fjalen e arabishtes El Mesijt:Magjia eshte nje gje delicate.U than e fjalorin Muhijtun muhijt Magjia eshte nje nxjerrje e dickaje ne pamjen me te mire e te jete sprove.
Fehrudijn Err-RRazi ka then :Magjia ne sheriatin Islam eshte specializmi I cdo gjeje qe fsheh shkakun e saj shfaqet ne pamje jot e vertete dhe merret me mashtrim.Tha ibn kudame el mukadesi.Ai eshte lidhje magjish,lexime (te ndryshme) fjale te cilat thuhen e shkruhen ,apo punohet dickcka qe le pasoja ne trupin, zemren ,llogjiken e atij qe I behet magji ne mynyre jo direkte(prekje) e keto jane te verteta.Ka magji qe vret qe semur ose qe e merr burin nga gruaja e tij dhe nuk e le te kryeje marredhenie dhe qe bent e urrejne njeri tjetrin.
Njohja e magjise
Eshte marreveshje mes magjistarit dhe shejtanit qe te beje magjistari disa nga te ndaluarat (haramet) ose bindjen e tij ne cfare kerkohet nga ai.
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Disa nga mynyrat e magjise.
Nga magjistaret ka qe mbeshtjellin kuranin ne kembe e futet ne banjo.Ka qe shkruan ajetet e Kuranit me gjakun e menstruacioneve.Ka nga ato qe I shkruajne ato poshte kembes.Ka qe nga ato qe shkruajne El fatihan mbrapsht..Ka nga ata qe falen pa abdes.Ka nga ato qe rrine pa u lare.Ka nga ato qe therin per hire te shejtanit e nuk permendin emrin e Allahut ne therrje dhe e con mishin e therur ne vende qe ua percakton shejtani.Ka nga ato qe bejne sikur flasin me planetet dhe I bien sexhede atyre.Ka nga ato qe kryejne marredhenie me nenat ose vajzat e tyre e shkruajne lloj nuskash ne gjuhe joarabe te pakuptushem qe kane permbajtje mohimi(kufri).
Nga keto kuptojme qe xhindi nuk e ndihmon magjistarin e nuk I sherben atij pervecse me shkembim e me gjera te tjera qe ne to te kete sa me shume kufer(mohim) ose harame te beje magjistari aq me shume I sherben xhindi prej shejtaneve e me I shpejte ne zbatimin e kerkesave te tij.E nese magjistari nuk I ploteson ceshtjet e kufrit(mohimit) per te cilat e urdheron shejtani ai e nderpret sherbimin e tij dhe e kundershton ne urdherta e tij.Magjistari dhe shejtani prej xhindeve jane dy shoqerues ne kundershtim me urdherat e Allahut.E nese sheh me vemendje ne fytyren e magjistarit do te qartesohet saktesia e fjales time do ta gjesh fytyren e tij sikur eshte nje erresire e zeze per shkak te kufrit (mohimit)te tij.E nese e njeh magjistarin nga afer do te vesh re qe jeton me probleme me veten e tij me gruan dhe femijet e tij dhe nuk mundet te fleje I qete e I clodhur,por gjithmone qorton veten e tij. Por here pas here zgjohet I frikesuar nga gjumi.Pervec kesaj shejtanet shkojne dhe ia demtojne grate e e magjistareve femijet e tyre ka raste qe edhe e rrahin magjistarin xhindet dhe I sjellin probleme percarje e shqetesime.
Tha te verteten Allahu ne fjalen e tij.
Kush ia kthen shpine udhezimit tim do te kete jete te veshtire.”(Taha -124)
Nga magjistaret ka qe mbeshtjellin kuranin ne kembe e futet ne banjo.Ka qe shkruan ajetet e Kuranit me gjakun e menstruacioneve.Ka nga ato qe I shkruajne ato poshte kembes.Ka qe nga ato qe shkruajne El fatihan mbrapsht..Ka nga ata qe falen pa abdes.Ka nga ato qe rrine pa u lare.Ka nga ato qe therin per hire te shejtanit e nuk permendin emrin e Allahut ne therrje dhe e con mishin e therur ne vende qe ua percakton shejtani.Ka nga ato qe bejne sikur flasin me planetet dhe I bien sexhede atyre.Ka nga ato qe kryejne marredhenie me nenat ose vajzat e tyre e shkruajne lloj nuskash ne gjuhe joarabe te pakuptushem qe kane permbajtje mohimi(kufri).
Nga keto kuptojme qe xhindi nuk e ndihmon magjistarin e nuk I sherben atij pervecse me shkembim e me gjera te tjera qe ne to te kete sa me shume kufer(mohim) ose harame te beje magjistari aq me shume I sherben xhindi prej shejtaneve e me I shpejte ne zbatimin e kerkesave te tij.E nese magjistari nuk I ploteson ceshtjet e kufrit(mohimit) per te cilat e urdheron shejtani ai e nderpret sherbimin e tij dhe e kundershton ne urdherta e tij.Magjistari dhe shejtani prej xhindeve jane dy shoqerues ne kundershtim me urdherat e Allahut.E nese sheh me vemendje ne fytyren e magjistarit do te qartesohet saktesia e fjales time do ta gjesh fytyren e tij sikur eshte nje erresire e zeze per shkak te kufrit (mohimit)te tij.E nese e njeh magjistarin nga afer do te vesh re qe jeton me probleme me veten e tij me gruan dhe femijet e tij dhe nuk mundet te fleje I qete e I clodhur,por gjithmone qorton veten e tij. Por here pas here zgjohet I frikesuar nga gjumi.Pervec kesaj shejtanet shkojne dhe ia demtojne grate e e magjistareve femijet e tyre ka raste qe edhe e rrahin magjistarin xhindet dhe I sjellin probleme percarje e shqetesime.
Tha te verteten Allahu ne fjalen e tij.
Kush ia kthen shpine udhezimit tim do te kete jete te veshtire.”(Taha -124)
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Magjia ne driten e kuranit dhe sunetit.
Argumentet per ndodhjen e xhindeve dhe shejtanit.Lidhjet midis xhindit dhe shejtanit jane shume te forta.Xhindet dhe shejtanet bashkepunojne ne magji.Disa njerez e mohojne ekzistencen e xhindeve dhe shejtaneve prej tyre dhe ndodhjen e magjise e per kete po ju sjell disa argumente te egiztences se tyre te permbledhura.
Ajeti 29 i sures Ahka
29. (Përkujto) Kur disa prej exhinëve i drejtuam te ti që ta dëgjojnë Kur'anin dhe kur u afruan dhe e dëgjuan atë, thanë: "Heshtni!" dhe kur u krye, u kthyen te populli i vet dhe e këshilluan.
[6. En am }
130. O grumbull i xhinve dhe i njerëzve! A nuk ju erdhën nga mesi juaj të dërguar t'ju rrëfejnë argumentet e Mia dhe t'ju tërheqin vërejtjen për takimin tuaj në këtë ditë? Ata thonë: "Dëshmojmë kundër vetvetes". I pat mashtruar ata jeta e kësaj bote dhe ashtu (të detyruar) dëshmuan kundër vetvetes se me të vërtetë e refuzonin (të vërtetën)
Argumentet per ndodhjen e xhindeve dhe shejtanit.Lidhjet midis xhindit dhe shejtanit jane shume te forta.Xhindet dhe shejtanet bashkepunojne ne magji.Disa njerez e mohojne ekzistencen e xhindeve dhe shejtaneve prej tyre dhe ndodhjen e magjise e per kete po ju sjell disa argumente te egiztences se tyre te permbledhura.
Ajeti 29 i sures Ahka
29. (Përkujto) Kur disa prej exhinëve i drejtuam te ti që ta dëgjojnë Kur'anin dhe kur u afruan dhe e dëgjuan atë, thanë: "Heshtni!" dhe kur u krye, u kthyen te populli i vet dhe e këshilluan.
[6. En am }
130. O grumbull i xhinve dhe i njerëzve! A nuk ju erdhën nga mesi juaj të dërguar t'ju rrëfejnë argumentet e Mia dhe t'ju tërheqin vërejtjen për takimin tuaj në këtë ditë? Ata thonë: "Dëshmojmë kundër vetvetes". I pat mashtruar ata jeta e kësaj bote dhe ashtu (të detyruar) dëshmuan kundër vetvetes se me të vërtetë e refuzonin (të vërtetën)
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
55. Rrahman
33. O turmë e xhinëve dhe e njerëzve, nëse keni mundësi të dilni përtej kufijve të qiejve e të tokës, depërtoni pra, po nuk mundeni vetëm me ndonjë fuqi të fortë (por ju nuk e keni atë).
72. Xhin
1. Thuaj: "Mua më është shpallur se një grup i vogël nga xhinët i vuri veshin dhe dëgjoi (Kur'anin) dhe (kur u kthyen te të vetët) thanë: "Ne kemi dëgjuar një Kur'an që mahnit,
6. Dhe se ka pasur burra prej njerëzve, që kërkonin ndihmë prej disa xhinëve dhe ashtu ua shtonin atyre edhe më shumë arrogancën.
5. Maide
91. Shejtani nuk dëshiron tjetër, përveç se nëpërmjet verës dhe bixhozit të hedhë armiqësi mes jush, t'ju pengojë nga të përmendurit Zotin dhe t'ju largojë nga namazi. Pra, a po i jepni fund (alkoolit e bixhozit)?
24. Nur
21. O ju të cilët besuat, mos shkoni gjurmëve të djallit, pse kush ndjek gjurmët e djallit ai urdhëron për të shëmtuara e të irituara, e sikur të mos ishte mirësia e All-llahut ndaj jush dhe mëshira e Tij, askush prej jush nuk do të pastrohej kurrë (prej mëkateve), por All-llahu e pastron atë që do Ai. All-llahu dëgjon e di.
Argumentet nga kurani jane shume ,eshte e njohur qe ne kuran eshte nje sure e njohur e plote per xhindet e mjafton te dish se ne kuran fjala xhind permendet 22 here,fjal shejtan permendet 68 here.E japim kete informacion me qellim qe te tregojme qe ajetet qe flasin per xhindet dhe shejtanet jane te shumta.
33. O turmë e xhinëve dhe e njerëzve, nëse keni mundësi të dilni përtej kufijve të qiejve e të tokës, depërtoni pra, po nuk mundeni vetëm me ndonjë fuqi të fortë (por ju nuk e keni atë).
72. Xhin
1. Thuaj: "Mua më është shpallur se një grup i vogël nga xhinët i vuri veshin dhe dëgjoi (Kur'anin) dhe (kur u kthyen te të vetët) thanë: "Ne kemi dëgjuar një Kur'an që mahnit,
6. Dhe se ka pasur burra prej njerëzve, që kërkonin ndihmë prej disa xhinëve dhe ashtu ua shtonin atyre edhe më shumë arrogancën.
5. Maide
91. Shejtani nuk dëshiron tjetër, përveç se nëpërmjet verës dhe bixhozit të hedhë armiqësi mes jush, t'ju pengojë nga të përmendurit Zotin dhe t'ju largojë nga namazi. Pra, a po i jepni fund (alkoolit e bixhozit)?
24. Nur
21. O ju të cilët besuat, mos shkoni gjurmëve të djallit, pse kush ndjek gjurmët e djallit ai urdhëron për të shëmtuara e të irituara, e sikur të mos ishte mirësia e All-llahut ndaj jush dhe mëshira e Tij, askush prej jush nuk do të pastrohej kurrë (prej mëkateve), por All-llahu e pastron atë që do Ai. All-llahu dëgjon e di.
Argumentet nga kurani jane shume ,eshte e njohur qe ne kuran eshte nje sure e njohur e plote per xhindet e mjafton te dish se ne kuran fjala xhind permendet 22 here,fjal shejtan permendet 68 here.E japim kete informacion me qellim qe te tregojme qe ajetet qe flasin per xhindet dhe shejtanet jane te shumta.
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Argumentet nga syneti.
Ibn Mesudi r.a ka then :Ishim me te derguarin e Allahut .as ne nje nate prej neteve .Nuk e gjetem profetin a.s , e kerkuam rrugeve dhe luginave e thame do te jete vrare.kaluam naten me te keqe qe mund te kete kaluar ndonje popull. Kur u gdhi profeti a.s erdhi nga drejtimi I shkretetires .Thame o derguari I Allahut te kerkuam dhe te ndoqem pas e nuk te gjetem dhe kaluam naten me te keqe qe mund te kete kaluar ndonje popull.Ai tha :- Me erdhi nje xhind thirres e shkova me tedhe u lexova kuran atyre”Tha ibn mesudi :u Nis me ne na tregoi gjurmet e xhindeve dhe gjurmet e zjarrit te tyre dhe e pyeten xhindet per nje lloj ushqimi dhe tha”per ju eshte ushqim cdo kocke qe eshte permendur emir I Allahut gjate therjes se mishit tek ajo eshte mbushur me mish dhe kafshet tuaja hajne bajgat e kafsheve tona(te njerzve) po dhe u tha I derguari I Allahut a. shokeve:Mos u pastroni me ato kocka sepse ato jane ushqim per vellezerit e juaj xhinde.(muslimi)
Ebi sejd el hidri r.a ka then –Me tha I derguari I Allahut a.s .Te shikoj qe I do delet dhe shkretetiren .Nese je ne shkretetire me delet e tua thirre ezanin per namaz nfrije zerin ne ezan sepse kush degjon zerin e muezinit prej xhindeve dhe prej njerzve e cdo gje tjeter do te deshmoje ne diten e gjykimit.Trans maliku buhari nesaiu dhe ibn maxhe.
Ibn Abazi ka then –U nis I derguari I Allahut a.s ne nje grup sahabesh per te shkuar ne tregun e qujatur ukadh dhe u ndaluanshejtanet nga lajmet e qiellit dhe u qelluan me zjarr.U kthyen shejtanet tek populli I tyre dhe thane cfare keni- thane- U ndaluam nga lajmet e qiellit(fjalet qe bisedonin engjejt) dhe na qelluan me zjarr.Thane –Nuk u ndaluat nga lajmet vecse ka ndoshur dicka ne toke.Kerkoni ne lindje e perendim te tokes e shikoni se cfare ju pengon nga lajmet e qiellit.U nisen xhindet drejt tuahmes (qytet) tek profeti a.s qe ishte ne vendin e quajtur Nahle.Tregon muadhi:Ai po falte namazin e sabahut me shoket e tij kur degjuan kuranin (xhindet) pushuan qe te degjonin e thane kur u kthyen tek populli I tyre. "Ne kemi dëgjuar një Kur'an që mahnit, që udhëzon në të vërtetën, andaj ne i besuam atij dhe Zotit tonë, kurrsesi nuk do t'ia shoqërojmë më askë".Dhe zbriti Allahu ajetin e kuranit per ti njoftuar besimtaret dhe profetin a.s me kete gje ne suren xhind.
Ibn Mesudi r.a ka then :Ishim me te derguarin e Allahut .as ne nje nate prej neteve .Nuk e gjetem profetin a.s , e kerkuam rrugeve dhe luginave e thame do te jete vrare.kaluam naten me te keqe qe mund te kete kaluar ndonje popull. Kur u gdhi profeti a.s erdhi nga drejtimi I shkretetires .Thame o derguari I Allahut te kerkuam dhe te ndoqem pas e nuk te gjetem dhe kaluam naten me te keqe qe mund te kete kaluar ndonje popull.Ai tha :- Me erdhi nje xhind thirres e shkova me tedhe u lexova kuran atyre”Tha ibn mesudi :u Nis me ne na tregoi gjurmet e xhindeve dhe gjurmet e zjarrit te tyre dhe e pyeten xhindet per nje lloj ushqimi dhe tha”per ju eshte ushqim cdo kocke qe eshte permendur emir I Allahut gjate therjes se mishit tek ajo eshte mbushur me mish dhe kafshet tuaja hajne bajgat e kafsheve tona(te njerzve) po dhe u tha I derguari I Allahut a. shokeve:Mos u pastroni me ato kocka sepse ato jane ushqim per vellezerit e juaj xhinde.(muslimi)
Ebi sejd el hidri r.a ka then –Me tha I derguari I Allahut a.s .Te shikoj qe I do delet dhe shkretetiren .Nese je ne shkretetire me delet e tua thirre ezanin per namaz nfrije zerin ne ezan sepse kush degjon zerin e muezinit prej xhindeve dhe prej njerzve e cdo gje tjeter do te deshmoje ne diten e gjykimit.Trans maliku buhari nesaiu dhe ibn maxhe.
Ibn Abazi ka then –U nis I derguari I Allahut a.s ne nje grup sahabesh per te shkuar ne tregun e qujatur ukadh dhe u ndaluanshejtanet nga lajmet e qiellit dhe u qelluan me zjarr.U kthyen shejtanet tek populli I tyre dhe thane cfare keni- thane- U ndaluam nga lajmet e qiellit(fjalet qe bisedonin engjejt) dhe na qelluan me zjarr.Thane –Nuk u ndaluat nga lajmet vecse ka ndoshur dicka ne toke.Kerkoni ne lindje e perendim te tokes e shikoni se cfare ju pengon nga lajmet e qiellit.U nisen xhindet drejt tuahmes (qytet) tek profeti a.s qe ishte ne vendin e quajtur Nahle.Tregon muadhi:Ai po falte namazin e sabahut me shoket e tij kur degjuan kuranin (xhindet) pushuan qe te degjonin e thane kur u kthyen tek populli I tyre. "Ne kemi dëgjuar një Kur'an që mahnit, që udhëzon në të vërtetën, andaj ne i besuam atij dhe Zotit tonë, kurrsesi nuk do t'ia shoqërojmë më askë".Dhe zbriti Allahu ajetin e kuranit per ti njoftuar besimtaret dhe profetin a.s me kete gje ne suren xhind.
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
1. Thuaj: "Mua më është shpallur se një grup i vogël nga xhinët i vuri veshin dhe dëgjoi (Kur'anin) dhe (kur u kthyen te të vetët) thanë: "Ne kemi dëgjuar një Kur'an që mahnit,
2. që udhëzon në të vërtetën, andaj ne i besuam atij dhe Zotit tonë, kurrsesi nuk do t'ia shoqërojmë më askë".
3. Dhe se lartësia e madhëruar e Zotit tonë nuk është që ka as grua, as fëmijë
8. Dhe vërtet, ne kemi hulumtuar ta arrijmë qiellin, po atë e gjetëm përplot roje të forta dhe me shkëndija (zjarri që djeg),
9. Dhe ne më parë hulumtonim në vendvështrimin për të dëgjuar, e kush përpiqet të dëgjojë tash, ai has në pusinë e shkëndijës së zjarrtë.
10. Ne nuk e dimë se me këtë (përgatitje të qiellit) është për qëllim ndonjë e keqe për ata që janë në tokë, apo Zoti i tyre dëshiron që ata t'i udhëzojë.
11. Është e vërtetë se prej nesh ka të mirë, por ka edhe që nuk janë aq të mirë, sepse ne kemi qenë në drejtime të ndryshme.
12. Dhe ne kemi qenë të bindur se All-llahut nuk mund t'i shmangemi në tokë e as nuk mund t'i shpëtojmë Atij duke ikur.
13. Dhe ne, sapo e dëgjuam udhëzimin (Kur'anin), i besuam atij, e kush i beson Zotit të vet, ai nuk i frikësohet ndonjë dëmtimi e as ndonjë padrejtësie..
Aishja r.a trans se ka then ei derguari .i Allahut a.s .-U krijuan engjet prej drite dhe I krjiuan xhindet nga flaka e pa tym dhe u krijua Ademi nga ajo qe eshte pershkruar juve (pra balta) trans ahmedi dhe muslimi.
Safije bint heje r.a transmeton se Pejgamberi a.s tha -Me te vertete shejtani ecen ne ne trupin e birit te Ademit nepermjet rrugeve te gjakut.(Buhari dhe muslimi)
2. që udhëzon në të vërtetën, andaj ne i besuam atij dhe Zotit tonë, kurrsesi nuk do t'ia shoqërojmë më askë".
3. Dhe se lartësia e madhëruar e Zotit tonë nuk është që ka as grua, as fëmijë
8. Dhe vërtet, ne kemi hulumtuar ta arrijmë qiellin, po atë e gjetëm përplot roje të forta dhe me shkëndija (zjarri që djeg),
9. Dhe ne më parë hulumtonim në vendvështrimin për të dëgjuar, e kush përpiqet të dëgjojë tash, ai has në pusinë e shkëndijës së zjarrtë.
10. Ne nuk e dimë se me këtë (përgatitje të qiellit) është për qëllim ndonjë e keqe për ata që janë në tokë, apo Zoti i tyre dëshiron që ata t'i udhëzojë.
11. Është e vërtetë se prej nesh ka të mirë, por ka edhe që nuk janë aq të mirë, sepse ne kemi qenë në drejtime të ndryshme.
12. Dhe ne kemi qenë të bindur se All-llahut nuk mund t'i shmangemi në tokë e as nuk mund t'i shpëtojmë Atij duke ikur.
13. Dhe ne, sapo e dëgjuam udhëzimin (Kur'anin), i besuam atij, e kush i beson Zotit të vet, ai nuk i frikësohet ndonjë dëmtimi e as ndonjë padrejtësie..
Aishja r.a trans se ka then ei derguari .i Allahut a.s .-U krijuan engjet prej drite dhe I krjiuan xhindet nga flaka e pa tym dhe u krijua Ademi nga ajo qe eshte pershkruar juve (pra balta) trans ahmedi dhe muslimi.
Safije bint heje r.a transmeton se Pejgamberi a.s tha -Me te vertete shejtani ecen ne ne trupin e birit te Ademit nepermjet rrugeve te gjakut.(Buhari dhe muslimi)
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Ebi hurejra r.a trans se ka then I derguari I Allahut.-Ska ndonje te lindur qe lind dhe mos e ngacmoje shejtani e pastaj qan me ze te larte pervec te birit te merjemes dhe nenes se tij”(Buhari dhe Muslimi)
Abdullah ibn Mesudi trans u permend tek I derguari I Allahut a.s nje burre qe fjeti naten gjersa u zbardh e doli dielli pa u fal e ai tha.Atij burri I urinoi shejtani ne dy veshet ose tek njeri vesh” (trans buhari muslimi)
Ebu katadeh ka then se I derguari I Allahut ka thene- Endrra e mire eshte prej Allahutdhe e keqa eshte prej shejtanit.Kush shikon ndonje enderr te keqe dhe e urren le te pershtyje tre here nga krahu I majte I shpatulles e te kerkoje mbrojtje prej shejtanit tek Allahu sepse ajo nuk do ta demtoje ate (buhari muslimi)
Ebi Sejd el kudri r.a tras se I derguari I Allahut a.s ka thene nese dikush prej jush I hapet goja te vendosi dorne e tij ne goje sepse shejtani hyn nete”(muslimi )
Hadithet per kete jane te shumta e keto mjaftojne per ate qe kerkon te vertetn.Na qartesohet se egzistojne xhindet dhe shejtanet prej xhindeve e nuk ka dyshim per te e nuk polimezon asnje per kete pervec mendjemedhenjve e atyre qe ndjekin epshet dhe jo udhezimi e Allahut.
Abdullah ibn Mesudi trans u permend tek I derguari I Allahut a.s nje burre qe fjeti naten gjersa u zbardh e doli dielli pa u fal e ai tha.Atij burri I urinoi shejtani ne dy veshet ose tek njeri vesh” (trans buhari muslimi)
Ebu katadeh ka then se I derguari I Allahut ka thene- Endrra e mire eshte prej Allahutdhe e keqa eshte prej shejtanit.Kush shikon ndonje enderr te keqe dhe e urren le te pershtyje tre here nga krahu I majte I shpatulles e te kerkoje mbrojtje prej shejtanit tek Allahu sepse ajo nuk do ta demtoje ate (buhari muslimi)
Ebi Sejd el kudri r.a tras se I derguari I Allahut a.s ka thene nese dikush prej jush I hapet goja te vendosi dorne e tij ne goje sepse shejtani hyn nete”(muslimi )
Hadithet per kete jane te shumta e keto mjaftojne per ate qe kerkon te vertetn.Na qartesohet se egzistojne xhindet dhe shejtanet prej xhindeve e nuk ka dyshim per te e nuk polimezon asnje per kete pervec mendjemedhenjve e atyre qe ndjekin epshet dhe jo udhezimi e Allahut.
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Argumentet per egzistencen e magjise
Argumenbte nga kurani I nderuar.
Ajeti 102 sure El bekare
Ajeti 77 sure Junus
Ajeti 81-82 Sure Junus
Ajeti 67-69 sure Taha
Ajeti 117-122 sure Araf
Sure el Felek
113. Felek 1. Thuaj: I mbështetem Zotit të agimit,
2. Prej dëmit të çdo krijese që Ai e krijoi.
3. Dhe prej errësirës së natës kur ngryset plotësisht.
4. Dhe prej dëmit të atyre që lidhin dhe fryejnë nyja.
5. Edhe prej dëmit të smirëkeqit kur sipas smirës vepron.
Ka then El Kutubiu “ prej demit te atyre qe lidhin dhe fryejne nje magji “Magjistaret qe fryejne ne penjte qe lidhin kur lexojne ne to (fjale magjie).
Ka thene El hafidh ibn kethir per kete ajet Tha muxhahid ,Ekrime el Hasen, Kataden dhe ed-Daled-Magjistaret qe fryejne ne penjte qe lidhin kur fryjne kendojne ne to fjale magjie.
Argumenbte nga kurani I nderuar.
Ajeti 102 sure El bekare
Ajeti 77 sure Junus
Ajeti 81-82 Sure Junus
Ajeti 67-69 sure Taha
Ajeti 117-122 sure Araf
Sure el Felek
113. Felek 1. Thuaj: I mbështetem Zotit të agimit,
2. Prej dëmit të çdo krijese që Ai e krijoi.
3. Dhe prej errësirës së natës kur ngryset plotësisht.
4. Dhe prej dëmit të atyre që lidhin dhe fryejnë nyja.
5. Edhe prej dëmit të smirëkeqit kur sipas smirës vepron.
Ka then El Kutubiu “ prej demit te atyre qe lidhin dhe fryejne nje magji “Magjistaret qe fryejne ne penjte qe lidhin kur lexojne ne to (fjale magjie).
Ka thene El hafidh ibn kethir per kete ajet Tha muxhahid ,Ekrime el Hasen, Kataden dhe ed-Daled-Magjistaret qe fryejne ne penjte qe lidhin kur fryjne kendojne ne to fjale magjie.
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Argumentet nga syneti
Nga Aishe r.a ka thene.Nje burre nga beni zurejk qe quanin Lebijd ibnul Asemi I beri magji te derguarit te Allahut a.s saqe imagjinonte sikur bente dicka me gruan e tij qe nuk e kishte bere gjersa nje dite prej ditesh apo nje nate prej netesh ishte tek une e beri shume dua (lutje) e pastaj thaq “O Aishe e ndejva qe Allahu mu pergjigj me ato qe I kerkova.Me erdhen dy burra me qendruan njeri tek koka e tjetri tek kembet e njeri prej tyre I tha shokut.-Cfare ka ky burre? Tha –Eshte magji.Kush I ka bere magji? Tha- Lebijd ibnul Asemi.Ne cfare gjeje? Tha- Ne kreher dhe ne floke dhe ne pjalmin e hurmes arabe mashkull.Tha ku eshte ajo magjia?Tha – Ne pusin haruan” Shkoi profeti Muahmed a.s tek ai pus dhe I tha Aishes.Uji I tij ishte I kuq si kenaja dhe kurorat e hurmave ishin si koka shejtanesh.Tha o Aishja .O derguari I Allahut a nuk e nxorre ate magjine.Tha profeti a.s Me sheroi Allahu dhe e urreva qe te hapej problem te njerzit dhe urdheroi ta mbuluan magjine.(buhariu muslimi)
Kuptimi I hadithit
Cifutet Allahu I mallkofte rane dakort me lebijt ibnul asemi magjistari me I madh cifut ne ate kohe dhe I thane qe te bente magji te derguarit te Allahut .as dhe I dhane atij 3 dinare dhe ky I humbur e beri magjine me floket e profetit a.s .thuhet se I morifloket nga nje femije I vogel qe shkonte tek shtepia e profetit a.s dhe beri magji me to dhe e vendosi ne pusin heruan.
Po ti bashkosh te gjitha trans e hadithit kupton se kjo magji ishte e llojit qe burri nuk kryen dot marredhenie me gruan.Eshte pejgamberi a.s qe I dukej sikur mu8ndej te kryente marredhenie me nje nga grate e tij e kur I afrohej nuk mundej.E per kohen e magjise ka mendime te ndryshme.Eshte then 40 dite dhe tjeter vec kesaj dhe Allahu e di me mire se sa. .E pas ardhjes se dy engjeve u be e qarte se lebijd ibnul asem e kishte mbeshtjelle magjine me kapaket e lules mashkull te hurmes qe te ishte e forte e te kishte ndikim te forte e pastaj e kishte vendosur poshte nje guri te pusi heruan.Pasi mabruan dy engjejt profeti a.s urdheroi nxjerrjen e magjisee groposjen e saj e ne disa transmetime thuhet se e dogji.Sic shihet ne transmetimet e ndryshme te ketij hadithi cifutet I bene magji profetit a.s nga llojet me te fort ate magjise e deshnin ta vrisnin dhe ka magji qe te vret e sic dihet e thjeshtezoi ate ne llojin e magjise sic eshte ajo qe nuk e lejon burrin ti afrohet gruas se tij.
Nga Aishe r.a ka thene.Nje burre nga beni zurejk qe quanin Lebijd ibnul Asemi I beri magji te derguarit te Allahut a.s saqe imagjinonte sikur bente dicka me gruan e tij qe nuk e kishte bere gjersa nje dite prej ditesh apo nje nate prej netesh ishte tek une e beri shume dua (lutje) e pastaj thaq “O Aishe e ndejva qe Allahu mu pergjigj me ato qe I kerkova.Me erdhen dy burra me qendruan njeri tek koka e tjetri tek kembet e njeri prej tyre I tha shokut.-Cfare ka ky burre? Tha –Eshte magji.Kush I ka bere magji? Tha- Lebijd ibnul Asemi.Ne cfare gjeje? Tha- Ne kreher dhe ne floke dhe ne pjalmin e hurmes arabe mashkull.Tha ku eshte ajo magjia?Tha – Ne pusin haruan” Shkoi profeti Muahmed a.s tek ai pus dhe I tha Aishes.Uji I tij ishte I kuq si kenaja dhe kurorat e hurmave ishin si koka shejtanesh.Tha o Aishja .O derguari I Allahut a nuk e nxorre ate magjine.Tha profeti a.s Me sheroi Allahu dhe e urreva qe te hapej problem te njerzit dhe urdheroi ta mbuluan magjine.(buhariu muslimi)
Kuptimi I hadithit
Cifutet Allahu I mallkofte rane dakort me lebijt ibnul asemi magjistari me I madh cifut ne ate kohe dhe I thane qe te bente magji te derguarit te Allahut .as dhe I dhane atij 3 dinare dhe ky I humbur e beri magjine me floket e profetit a.s .thuhet se I morifloket nga nje femije I vogel qe shkonte tek shtepia e profetit a.s dhe beri magji me to dhe e vendosi ne pusin heruan.
Po ti bashkosh te gjitha trans e hadithit kupton se kjo magji ishte e llojit qe burri nuk kryen dot marredhenie me gruan.Eshte pejgamberi a.s qe I dukej sikur mu8ndej te kryente marredhenie me nje nga grate e tij e kur I afrohej nuk mundej.E per kohen e magjise ka mendime te ndryshme.Eshte then 40 dite dhe tjeter vec kesaj dhe Allahu e di me mire se sa. .E pas ardhjes se dy engjeve u be e qarte se lebijd ibnul asem e kishte mbeshtjelle magjine me kapaket e lules mashkull te hurmes qe te ishte e forte e te kishte ndikim te forte e pastaj e kishte vendosur poshte nje guri te pusi heruan.Pasi mabruan dy engjejt profeti a.s urdheroi nxjerrjen e magjisee groposjen e saj e ne disa transmetime thuhet se e dogji.Sic shihet ne transmetimet e ndryshme te ketij hadithi cifutet I bene magji profetit a.s nga llojet me te fort ate magjise e deshnin ta vrisnin dhe ka magji qe te vret e sic dihet e thjeshtezoi ate ne llojin e magjise sic eshte ajo qe nuk e lejon burrin ti afrohet gruas se tij.
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Dyshimet dhe zgjidhjet e tyre
Ka then El Maziri bidacinjte e mohojne kete hadith e thone nuk mundet qe profetit a.s ti behet magji.Sepse nqs ne e lejojme kete besimi ndaj sheriatit pdo te mendonte qe xhebraili do te vinte te Ai .a s e do ti sjillte shpalljen po realisht nuk ishte ashtu pergjigjet Maziri e thote.Kete fjale te cilat thane eshte pa vend sepse ardhja e kuranit e cila eshte mrekullitregon sinqeritetin qe ka profeti .as ne cka informon prej Allahut e te lejojme dicka qe kurani dhe suneti jane ne kundershti me te eshte papranuar.Mrekullite e tij fiksojne vertetetsine e tij per cfare transmetoi nga Allahu dhe ajo qe ato thane eshte ne kundershtim me argumentet.
Tha Ebu xhekini El Jusufi .Semundja e pejgamberit a.s nuk pakeson dicka atij .as nga profetesia sepse semundjet qekane kaluar profetet nuk u le atyre pasoja por ua shton atyre graden ne xhenet.Dhe imagjinimi I tij a.s sikur bente dicka nga kjo dynja kur ai nuk e bente ate gjee pastaj kjo gje iu largua e iku ploteisisht ekjo I vinte nga magjia pasi Allahu ia mesoi vendin e magjise me ane te dy engjeve ne enderr nxjerrejn dhe prishjen e saj dhe beri shkak kete ngjarje per zbritjen sureve En-Nas ,El-Felek per te cilat besimtaret I p[erdorin ne kohen e sotme per ruajtjen etyre nga magjia dhe syri I keq.Kjo semundje nuk I pakesoi asgje nga profecia por perkundrazi u be shkak per zbritjen e ajeteve te kuranit dhe ndodhi me deshiren e Zotit per ti beret e ditur brezave te besimtareve sit e ruhen prej magjise me ane te ketyre sureve.Kjo semundje nuk I la pasoja ne mendjen e tij por vetem ne trupin e tij sic ishte shikimi e kjo ndodhi ne kohen semundjes.
Na ka ardhe ne kuran dhe se Musait I bene magji qe te shikonte litaret e magjistareve si gjarperinj.
65. Ata thanë: "O Musa, do të hedhësh ti apo ne po hedhim të parët?"
66. Ai (Musai) tha: "Jo, hidhni ju!" Kur ja, atij iu duk se nga ajo magji e tyre litarët dhe shkopinjtë lëviznin (si gjarpërinj).
67. E Musai ndjeu në vete njëfarë frike.
68. Ne i thamë atij: "Mos kr frikë, është më se e sigurt se ti do të jesh triumfues!"
69. Tani hidhe atë që e ke në dorën tënde të djathtë (shkopin), që t'i gëlltisë ato që i bënë ata, sepse ajo që bënë ata nuk është asgjë tjetër pos mashtrim magjistari, e magjistari nuk do të ketë sukses kudo qoftë.
70. Atëherë (kur shkopi i Musait i gëlltiti) magjistarët u hodhën në sexhde e thanë: "Ne i besuam Zotit të Harunit dhe të Musait!"(sure Taha)
Ka then El Maziri bidacinjte e mohojne kete hadith e thone nuk mundet qe profetit a.s ti behet magji.Sepse nqs ne e lejojme kete besimi ndaj sheriatit pdo te mendonte qe xhebraili do te vinte te Ai .a s e do ti sjillte shpalljen po realisht nuk ishte ashtu pergjigjet Maziri e thote.Kete fjale te cilat thane eshte pa vend sepse ardhja e kuranit e cila eshte mrekullitregon sinqeritetin qe ka profeti .as ne cka informon prej Allahut e te lejojme dicka qe kurani dhe suneti jane ne kundershti me te eshte papranuar.Mrekullite e tij fiksojne vertetetsine e tij per cfare transmetoi nga Allahu dhe ajo qe ato thane eshte ne kundershtim me argumentet.
Tha Ebu xhekini El Jusufi .Semundja e pejgamberit a.s nuk pakeson dicka atij .as nga profetesia sepse semundjet qekane kaluar profetet nuk u le atyre pasoja por ua shton atyre graden ne xhenet.Dhe imagjinimi I tij a.s sikur bente dicka nga kjo dynja kur ai nuk e bente ate gjee pastaj kjo gje iu largua e iku ploteisisht ekjo I vinte nga magjia pasi Allahu ia mesoi vendin e magjise me ane te dy engjeve ne enderr nxjerrejn dhe prishjen e saj dhe beri shkak kete ngjarje per zbritjen sureve En-Nas ,El-Felek per te cilat besimtaret I p[erdorin ne kohen e sotme per ruajtjen etyre nga magjia dhe syri I keq.Kjo semundje nuk I pakesoi asgje nga profecia por perkundrazi u be shkak per zbritjen e ajeteve te kuranit dhe ndodhi me deshiren e Zotit per ti beret e ditur brezave te besimtareve sit e ruhen prej magjise me ane te ketyre sureve.Kjo semundje nuk I la pasoja ne mendjen e tij por vetem ne trupin e tij sic ishte shikimi e kjo ndodhi ne kohen semundjes.
Na ka ardhe ne kuran dhe se Musait I bene magji qe te shikonte litaret e magjistareve si gjarperinj.
65. Ata thanë: "O Musa, do të hedhësh ti apo ne po hedhim të parët?"
66. Ai (Musai) tha: "Jo, hidhni ju!" Kur ja, atij iu duk se nga ajo magji e tyre litarët dhe shkopinjtë lëviznin (si gjarpërinj).
67. E Musai ndjeu në vete njëfarë frike.
68. Ne i thamë atij: "Mos kr frikë, është më se e sigurt se ti do të jesh triumfues!"
69. Tani hidhe atë që e ke në dorën tënde të djathtë (shkopin), që t'i gëlltisë ato që i bënë ata, sepse ajo që bënë ata nuk është asgjë tjetër pos mashtrim magjistari, e magjistari nuk do të ketë sukses kudo qoftë.
70. Atëherë (kur shkopi i Musait i gëlltiti) magjistarët u hodhën në sexhde e thanë: "Ne i besuam Zotit të Harunit dhe të Musait!"(sure Taha)
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Asnje nga dijetaret dhe njerzit e zgjuar nuk ka then se musait iu pakesua dicka nga profetesia e tij sepse gjerat e tilla e kane shtuar besimin besimtereve dhe profetesine me shpallje per ngajrjet ne fjale sepse Allahu u jep atyre (profeteve) fitore kunder armiqve dhe mosbesimtareve dhe ua prish magjite magjistareve me mrekulli sic ishte shkopi I Musait ose Suret Felek dhe Nas per profetin a.s.
Nga Ebu hurejra r.a trans se Pejgamberi a.s tha Largohuni nga hskatarrimet ! thane o derguari I Allahut cjane ato?Tha –Idhujtaria (shirku) magjia,vrasja e dikujt qe Allahu ne ndaloi ,ngrenia e fajdes,ngrenia e pasurise se jetimit,lenia e luftes ne kohen e saj,dhe shpifja kunder besimtareve te martuar pa e ditur ate(buhari muslimi)
Perfitojme nga hadithi mse pejgamberi a.s na urdheroi qe ti largohemi magjise dhe e qartesoi se ajo eshte prej gjynaheve me te medha dhe shkatarruese e kjo argumenton se magjia eshte evertet dhe nuk eshte perralle.
Nga ibn Abaz r.a transmetohet se ka then I derguari I Allahut .a .s –Kush mesoi dijet nga yjet (astrologji) ai mesoi nje pjese te magjise dhe shton sa shton”(transmeton Daudi ibn maxheh dhe saktesoi sheik Albani.
Perfitojme nga hadithi qe te largohemi dhe prej rrugeve qe te cojne ne mesimin e magjise.Argumnetet qe magjia mesohet eshte fjala e Allahut ne kuran
102. (E hodhën librin e Zotit) E ndoqën atë që e thonin djajt në kohën e sundimit të Sulejmanit. Po Sulejmani nuk ishte i pafé, djajt ishin të pafé, sepse u mësonin njerëzve magjinë. (ndoqën) Edhe çka u zbriti në Babil dy engjëjve, Harutit dhe Marutit. E ata të dy nuk i mësonin askujt (magjinë) para se t'i thonin: "Ne jemi vetëm sprovë, pra mos u bën i pa fé!" E, mësonin (njerëzit) prej atyre dyve atë (magji) me çka ndanin burrin prej gruas së vet, por pa lejën e All-llahut me atë askujt nuk mund t'i bënin dëm dhe ashtu mësonin çka u sillte dëm e nuk u sillte dobi atyre. E ata (jehuditë) e kanë ditur se ai që (hodhi librin) e zgjodhi atë (magjinë), ai në botën tjetër nuk ka ndonjë të drejtë (në mëshirën e Zotit). Po ta dinin, ata se për ç'ka e shitën vetveten, ajo është shumë e keqe.(el bekare)
Nga Ebu hurejra r.a trans se Pejgamberi a.s tha Largohuni nga hskatarrimet ! thane o derguari I Allahut cjane ato?Tha –Idhujtaria (shirku) magjia,vrasja e dikujt qe Allahu ne ndaloi ,ngrenia e fajdes,ngrenia e pasurise se jetimit,lenia e luftes ne kohen e saj,dhe shpifja kunder besimtareve te martuar pa e ditur ate(buhari muslimi)
Perfitojme nga hadithi mse pejgamberi a.s na urdheroi qe ti largohemi magjise dhe e qartesoi se ajo eshte prej gjynaheve me te medha dhe shkatarruese e kjo argumenton se magjia eshte evertet dhe nuk eshte perralle.
Nga ibn Abaz r.a transmetohet se ka then I derguari I Allahut .a .s –Kush mesoi dijet nga yjet (astrologji) ai mesoi nje pjese te magjise dhe shton sa shton”(transmeton Daudi ibn maxheh dhe saktesoi sheik Albani.
Perfitojme nga hadithi qe te largohemi dhe prej rrugeve qe te cojne ne mesimin e magjise.Argumnetet qe magjia mesohet eshte fjala e Allahut ne kuran
102. (E hodhën librin e Zotit) E ndoqën atë që e thonin djajt në kohën e sundimit të Sulejmanit. Po Sulejmani nuk ishte i pafé, djajt ishin të pafé, sepse u mësonin njerëzve magjinë. (ndoqën) Edhe çka u zbriti në Babil dy engjëjve, Harutit dhe Marutit. E ata të dy nuk i mësonin askujt (magjinë) para se t'i thonin: "Ne jemi vetëm sprovë, pra mos u bën i pa fé!" E, mësonin (njerëzit) prej atyre dyve atë (magji) me çka ndanin burrin prej gruas së vet, por pa lejën e All-llahut me atë askujt nuk mund t'i bënin dëm dhe ashtu mësonin çka u sillte dëm e nuk u sillte dobi atyre. E ata (jehuditë) e kanë ditur se ai që (hodhi librin) e zgjodhi atë (magjinë), ai në botën tjetër nuk ka ndonjë të drejtë (në mëshirën e Zotit). Po ta dinin, ata se për ç'ka e shitën vetveten, ajo është shumë e keqe.(el bekare)
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Eshte e qarte se magjia eshte dije si dijet etjera dhe ka disa rregulla qe ndertohet.Hadithi dhe ajeti tregon te keqijat e mesimit te magjise.
Nga Imran ibn husejn r.a transmetohet se I derguari I Allhut ka thene .Nuk eshte prej nesh kush beson parandjenjen ose kerkon nga nje tjeter kete gje ,ai qe hedh fall ose ai qe kerkon ti hidhet fall, ose ben magji ose shkon te magjistari qe ti beje ai magji dikujt dhe kush shkon tek fallxhoret dhe beson ate qe ai thote net e vertete ai ka mohuar ate qe I zbriti Muhamedit a.s (kuranin).
Nga ebi Musa el Enshariu r a trasmetohetse I derguari I Allahut ka thene.Nuk do te shkoje ne xhent pijaneci,dhe as ai qe beson ne magji dhe as ai qe nderpret lidhjet farefisnore” . Inb Haban thote se kuptimi I hadithit eshte se te tre nuk do te hyjne ne xhent perderisa te ndeshkohen me zjarr njefare kohe per gjynahet e kundershtimet.Me te vertet profeti a.s ndaloi nga bindja (besimi) se magjia vepron pavarur nga percaktimi I Allahut dhe eshte detyre per besimtarin qe te besoje se magjia v3epron vetem nese deshiron Zoti Ajeti 1002 El bekare “por pa lejen e Allahut me ate askujt nuk mund ti bejne dem”
Tha Ibn Mesudi Kush shkoi tek Arraf(ai qe thote se e di te fshehten) apo magjistar ose fallxhor dhe I beson ne ate qe I than e te vertet e mohoi ate qe I zbriti Muhamedit a.s (kuranin)
Nga Imran ibn husejn r.a transmetohet se I derguari I Allhut ka thene .Nuk eshte prej nesh kush beson parandjenjen ose kerkon nga nje tjeter kete gje ,ai qe hedh fall ose ai qe kerkon ti hidhet fall, ose ben magji ose shkon te magjistari qe ti beje ai magji dikujt dhe kush shkon tek fallxhoret dhe beson ate qe ai thote net e vertete ai ka mohuar ate qe I zbriti Muhamedit a.s (kuranin).
Nga ebi Musa el Enshariu r a trasmetohetse I derguari I Allahut ka thene.Nuk do te shkoje ne xhent pijaneci,dhe as ai qe beson ne magji dhe as ai qe nderpret lidhjet farefisnore” . Inb Haban thote se kuptimi I hadithit eshte se te tre nuk do te hyjne ne xhent perderisa te ndeshkohen me zjarr njefare kohe per gjynahet e kundershtimet.Me te vertet profeti a.s ndaloi nga bindja (besimi) se magjia vepron pavarur nga percaktimi I Allahut dhe eshte detyre per besimtarin qe te besoje se magjia v3epron vetem nese deshiron Zoti Ajeti 1002 El bekare “por pa lejen e Allahut me ate askujt nuk mund ti bejne dem”
Tha Ibn Mesudi Kush shkoi tek Arraf(ai qe thote se e di te fshehten) apo magjistar ose fallxhor dhe I beson ne ate qe I than e te vertet e mohoi ate qe I zbriti Muhamedit a.s (kuranin)
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Thenia e dijetareve
Tha el Hatabi Nje popull mohoi egzistencen e veretetsise se magjise.Pergjijgja eshte se eshte fiksuar se vertetesia e egzistences se magjise dhe rane dakort shumica e popujve (arabe ,romak Persian dhe banoret e tokes me dije dhe dituri.
Tha Allahu
“Te cilet ua mesonin njerzve magjine”(El Bekare 102) dhe urdheroi te kerkohet mbrojtje prej saj me fjalet e tij dhe dua sic vjen ne kuran.
Sure el Felek
113. Felek 1. Thuaj: I mbështetem Zotit të agimit,
2. Prej dëmit të çdo krijese që Ai e krijoi.
3. Dhe prej errësirës së natës kur ngryset plotësisht.
4. Dhe prej dëmit të atyre që lidhin dhe fryejnë nyja.
5. Edhe prej dëmit të smirëkeqit kur sipas smirës vepron.
E per kete erdhen hadithe te shumta nga I derguari I Allahut a. s qe lajmeron se nuk I mohon keto vecse ai qe mohon gjerat qe duken.Dijetaret kane dhen percaktime per ndeshkimin e magjistarit dhe nga erdhen te gjithe keto percaktime nese nuk do te egzistonte magjia.
Tha El Kurtubiu Thone ehli syneti qe eshte fiksuar vertetesia e magjise dhe thane muetrilet(grup I humbur) dhe ebu ishak El sitirababdi shok nga shoket e imam shafiut qe magjia nuk eshte vertete por eshte imagjinim.
66. Ai (Musai) tha: "Jo, hidhni ju!" Kur ja, atij iu duk se nga ajo magji e tyre litarët dhe shkopinjtë lëviznin (si gjarpërinj). (Taha) E nuk thote se leviznin me te vertet port ha atij (Musait ) ju duk e gjithashtu
116. Ai (Musai) tha: "Hidhni ju"! E kur hodhën ata (shkopinj e litarë), magjepsën sytë e njerëzve, i frikësuan ata dhe sollën një magji të madhe.(Sure El Arafe)
Tha el Hatabi Nje popull mohoi egzistencen e veretetsise se magjise.Pergjijgja eshte se eshte fiksuar se vertetesia e egzistences se magjise dhe rane dakort shumica e popujve (arabe ,romak Persian dhe banoret e tokes me dije dhe dituri.
Tha Allahu
“Te cilet ua mesonin njerzve magjine”(El Bekare 102) dhe urdheroi te kerkohet mbrojtje prej saj me fjalet e tij dhe dua sic vjen ne kuran.
Sure el Felek
113. Felek 1. Thuaj: I mbështetem Zotit të agimit,
2. Prej dëmit të çdo krijese që Ai e krijoi.
3. Dhe prej errësirës së natës kur ngryset plotësisht.
4. Dhe prej dëmit të atyre që lidhin dhe fryejnë nyja.
5. Edhe prej dëmit të smirëkeqit kur sipas smirës vepron.
E per kete erdhen hadithe te shumta nga I derguari I Allahut a. s qe lajmeron se nuk I mohon keto vecse ai qe mohon gjerat qe duken.Dijetaret kane dhen percaktime per ndeshkimin e magjistarit dhe nga erdhen te gjithe keto percaktime nese nuk do te egzistonte magjia.
Tha El Kurtubiu Thone ehli syneti qe eshte fiksuar vertetesia e magjise dhe thane muetrilet(grup I humbur) dhe ebu ishak El sitirababdi shok nga shoket e imam shafiut qe magjia nuk eshte vertete por eshte imagjinim.
66. Ai (Musai) tha: "Jo, hidhni ju!" Kur ja, atij iu duk se nga ajo magji e tyre litarët dhe shkopinjtë lëviznin (si gjarpërinj). (Taha) E nuk thote se leviznin me te vertet port ha atij (Musait ) ju duk e gjithashtu
116. Ai (Musai) tha: "Hidhni ju"! E kur hodhën ata (shkopinj e litarë), magjepsën sytë e njerëzve, i frikësuan ata dhe sollën një magji të madhe.(Sure El Arafe)
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Llojet e magjise
Llojet e magjise jane tete -
E para magjia e keldamijineve dhe keshdajinijeve te cilet adhurojne shtate planetet.Ata besojne se palnetet drejtojne gjithesine
E dyta magjia e ngatarresave dhe imagjinatave dhe e shpirtave te forte.Pastaj err-Razi argumenton se ngatarresa le gjurme tek njeriu sepse njeriu mund te eci ne nje trung mbi toke enuk mund te eci vete nese ai trungu eshte mbi lume .Thane doktoret e kohes kur hasnin dike qe I dilte gjak nga hunda e ndalonin ate te shikonte ne gjerat me ngjyre te kuqe ndersa ate qe kishte semundjen e tokes e ndalonin te shikonte ne gjerat e ndritshme dhe nga rrotullimi ne nje vend.E vazhdon er-Rrazi me llojet e magjise te cilat nuk kane rendesi e neto ka disa gabime e per kete po eleme per pjesen e meposhteme.
Vertetesimi e qartesimi I llojeve te magjise.
Nga studimi I ndarjes se llojeve te magjise sipas er-Rrazit dhe Er-Rragib dhe dijetareve te tjere mbi magjine gjen qe ato qe shtuan ne magji gjeraqe nuk I takojne asaj per shkak se ato u mbeshten shume ne kuptimin gjuhesor te magjise qe eshte magjepse dhe fshehje e shkakut.keshtu ata futen ne magji dhe gjerat e cuditshme futjen ne sherr te dy personave te cileve u fshihet shkaku .Keto nuk kane vlere per ne por ne kete shkrim do te flasim per magjine vertete qe bazohet shejtani tek xhindet..Ka gjera te tjera me rendesi qe duhet ti sqarojme e ato qe permendi Er-Rrazi dhe er-Ragib per ndikimin e planeteve.E verteta eshte se ne besojme se ato qe ato veprojne me urdherin e Zotit e me urdherin e Zotit nuk ndikojne ne krijesat e tjera asnjehere.Disa thone se magjistaret flasin nne emer te palneteveose shenjave te tyre e pasi u flasin atyre plotesohet magjia e tyre perpapra shikuesit.
Pergjigja nese ndodh vertet kjo nuk eshte nga ndikimet e planeteve por nga ndikimet dhe veprimet e shejtanit per magjistaret e humbur si dhe format e tjera kur idhujtaret u flisnin idhujve te tyre prej guri.Ishin shejtanet qe u pergjigjeshin atyre me ze qe degjohej nga Brenda idhujve e ata mendonin se ata ishin zotera.rruget e humbura jane shume dhe Allahu na largofte te keqen e shejtaneve dhe njerve.
Llojet e magjise jane tete -
E para magjia e keldamijineve dhe keshdajinijeve te cilet adhurojne shtate planetet.Ata besojne se palnetet drejtojne gjithesine
E dyta magjia e ngatarresave dhe imagjinatave dhe e shpirtave te forte.Pastaj err-Razi argumenton se ngatarresa le gjurme tek njeriu sepse njeriu mund te eci ne nje trung mbi toke enuk mund te eci vete nese ai trungu eshte mbi lume .Thane doktoret e kohes kur hasnin dike qe I dilte gjak nga hunda e ndalonin ate te shikonte ne gjerat me ngjyre te kuqe ndersa ate qe kishte semundjen e tokes e ndalonin te shikonte ne gjerat e ndritshme dhe nga rrotullimi ne nje vend.E vazhdon er-Rrazi me llojet e magjise te cilat nuk kane rendesi e neto ka disa gabime e per kete po eleme per pjesen e meposhteme.
Vertetesimi e qartesimi I llojeve te magjise.
Nga studimi I ndarjes se llojeve te magjise sipas er-Rrazit dhe Er-Rragib dhe dijetareve te tjere mbi magjine gjen qe ato qe shtuan ne magji gjeraqe nuk I takojne asaj per shkak se ato u mbeshten shume ne kuptimin gjuhesor te magjise qe eshte magjepse dhe fshehje e shkakut.keshtu ata futen ne magji dhe gjerat e cuditshme futjen ne sherr te dy personave te cileve u fshihet shkaku .Keto nuk kane vlere per ne por ne kete shkrim do te flasim per magjine vertete qe bazohet shejtani tek xhindet..Ka gjera te tjera me rendesi qe duhet ti sqarojme e ato qe permendi Er-Rrazi dhe er-Ragib per ndikimin e planeteve.E verteta eshte se ne besojme se ato qe ato veprojne me urdherin e Zotit e me urdherin e Zotit nuk ndikojne ne krijesat e tjera asnjehere.Disa thone se magjistaret flasin nne emer te palneteveose shenjave te tyre e pasi u flasin atyre plotesohet magjia e tyre perpapra shikuesit.
Pergjigja nese ndodh vertet kjo nuk eshte nga ndikimet e planeteve por nga ndikimet dhe veprimet e shejtanit per magjistaret e humbur si dhe format e tjera kur idhujtaret u flisnin idhujve te tyre prej guri.Ishin shejtanet qe u pergjigjeshin atyre me ze qe degjohej nga Brenda idhujve e ata mendonin se ata ishin zotera.rruget e humbura jane shume dhe Allahu na largofte te keqen e shejtaneve dhe njerve.
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Si e therret (afron magjistari) xhindin?
Marreveshja mes magjistarit e shejtanit .Ne shumicen e rastevemarreveshja mes magjistarit e shejtanit kerkon qe magjistari te veproje disa vepra,shirku e kufri te shfaqura e te fshehta qe pastaj shejtani te cohet ne sherbimin e tij ose I sjell dike qe ti sherbeje.
Ne shumicen e rasteve marreveshja behet midis magjistarit dhe prijesit te fisit te xhindeve dhe ky prijes urdheron ndonje pauses mendjelehte nga fisi I tij qe ti sherbej ketij magjistari e ti bindet atij ne zbatimin e urdhervae te tij psh ndonje lajm per dicka qe ka ndodhur,ndarje midis dy personave, apo bashkimin ne dashuri te tyre apo ta beje burrin qe mos ti afrohet gruas se tij etj qe do ti sqarojm em vone.Magjistari me venien ne sherbim te xhindit ben ato pune te keqija qe do dhe nese ai xhindi e kundershton ate , magjistari I ben adhurim prijesit te xhindeve apo ben vepra qe I pelqejne atij.Dhe ky priejes ose e ndeshkon ate xhind ose e urdheron ,ose ve nje xhind tjeter ne sherbim te tij.
E per kete gje gjen qe lidhjet mes magjistarit dhe xhindit qe I sherbejne jane te bazuara ne urrejtje.Ky xhind ne shume raste e demton magjistarin pa e ditur ai, si dhimbje koke te perhershme,pagjumesi dhe trembje naten e rreh po keshtu mund te veproje dhe me familjne e magjistarit.Ne shumicen e rasteve magjistari nuk ben femije sepse xhindi ia vret foshnjen ne miter kur eshte magjistareose gruaz te magjistarit para se te plotesohet krijimi I saj.Kjo gje eshte e njohur tek magjistaret dhe disa prej tyre e kane lene magji qe te lindnin femije.Me kujtohet kur isha duke kenduar nje grua te semure qe e kish kapur magjia e kur I lexova kuran foli xhindi ne gjuhen e saj e tha.
Marreveshja mes magjistarit e shejtanit .Ne shumicen e rastevemarreveshja mes magjistarit e shejtanit kerkon qe magjistari te veproje disa vepra,shirku e kufri te shfaqura e te fshehta qe pastaj shejtani te cohet ne sherbimin e tij ose I sjell dike qe ti sherbeje.
Ne shumicen e rasteve marreveshja behet midis magjistarit dhe prijesit te fisit te xhindeve dhe ky prijes urdheron ndonje pauses mendjelehte nga fisi I tij qe ti sherbej ketij magjistari e ti bindet atij ne zbatimin e urdhervae te tij psh ndonje lajm per dicka qe ka ndodhur,ndarje midis dy personave, apo bashkimin ne dashuri te tyre apo ta beje burrin qe mos ti afrohet gruas se tij etj qe do ti sqarojm em vone.Magjistari me venien ne sherbim te xhindit ben ato pune te keqija qe do dhe nese ai xhindi e kundershton ate , magjistari I ben adhurim prijesit te xhindeve apo ben vepra qe I pelqejne atij.Dhe ky priejes ose e ndeshkon ate xhind ose e urdheron ,ose ve nje xhind tjeter ne sherbim te tij.
E per kete gje gjen qe lidhjet mes magjistarit dhe xhindit qe I sherbejne jane te bazuara ne urrejtje.Ky xhind ne shume raste e demton magjistarin pa e ditur ai, si dhimbje koke te perhershme,pagjumesi dhe trembje naten e rreh po keshtu mund te veproje dhe me familjne e magjistarit.Ne shumicen e rasteve magjistari nuk ben femije sepse xhindi ia vret foshnjen ne miter kur eshte magjistareose gruaz te magjistarit para se te plotesohet krijimi I saj.Kjo gje eshte e njohur tek magjistaret dhe disa prej tyre e kane lene magji qe te lindnin femije.Me kujtohet kur isha duke kenduar nje grua te semure qe e kish kapur magjia e kur I lexova kuran foli xhindi ne gjuhen e saj e tha.
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
-Une nuk mund te dal prej sa.
Thashe -Pse?
Tha-Sepse trembem se mos me vret magjistari.
Thashe –Largohu nga ky vend ne nje vend tjeter qe nuk e di magjistari.
Tha –Do te dergoje pas meje xhind tjeter qe te me sjelle tek ai.
I thashe po e pranove islamin ose e shfaq pendimin tend me sinqeritet mundet me ndihmen e Allahut te mesoj disa ajete kurani qe te shpetojne nga keto xhinde mosbesimtare et mbroje prej tyre.
Tha –Jo nuk e pranoj islamin do te qendroj keshtu kristian.
I thashe nuk ka dhune ne fe por e rendesihme eshte te dalesh nga kjo grua.
Tha nuk dal.
Thashe –Atehere mne ndihmen e Allahut do te lexoj kuran derisa te digjesh e pastaj e qellova fort e filloi te qaje.
Tha do te dal do te dal dhe doli .E falenderimi I takon Allahut e miresia eshte prej Tij.Dhe dihet sa me shum emohim e gjera te ndyra te beje magjistari aq me I bindur dhe I shpejte ne zbatimin e urdhervae eshte xhindi dhe e kunderta.
Si e therret xhindin magjistari?
Per kete rruget jane te shumta qe perbejne sihr dhe mohim(kufer)te qarte e do permend prej tyre inshalla tet rruge nga llojet e idhujtarise dhe mohimit kur kam permbledhur gjerat ne cdo rruge.Dhe I permend keto sepse disa muslimane nuk mund te dallojne mjekimin me kuran me mjekimin me magji.I pari (me kuran) eshte lidhje me besimin ne Zotin I dyti eshte lidhje me shejtanin(magjia).
E lind paraqitesi tek jerzit e thjeshte kur disa magjistare u lexojne per te sheruar semundjen fshehin pjeset e kufrit(mohimit) dhe shfaqin sipas tyre disa fjale prej kuranit qe te mendoje I semuri se sherimi eshte me kuran.Dhe I semuri ben cdo gje qe I thote magjistari genjeshtar.Qellimi im eshte qe vellezerit e mi muslimane te largohen nga keto rruge te se keqes e te humbjes e tu qartesohet rruga qe ndjekin kriminelet.
Thashe -Pse?
Tha-Sepse trembem se mos me vret magjistari.
Thashe –Largohu nga ky vend ne nje vend tjeter qe nuk e di magjistari.
Tha –Do te dergoje pas meje xhind tjeter qe te me sjelle tek ai.
I thashe po e pranove islamin ose e shfaq pendimin tend me sinqeritet mundet me ndihmen e Allahut te mesoj disa ajete kurani qe te shpetojne nga keto xhinde mosbesimtare et mbroje prej tyre.
Tha –Jo nuk e pranoj islamin do te qendroj keshtu kristian.
I thashe nuk ka dhune ne fe por e rendesihme eshte te dalesh nga kjo grua.
Tha nuk dal.
Thashe –Atehere mne ndihmen e Allahut do te lexoj kuran derisa te digjesh e pastaj e qellova fort e filloi te qaje.
Tha do te dal do te dal dhe doli .E falenderimi I takon Allahut e miresia eshte prej Tij.Dhe dihet sa me shum emohim e gjera te ndyra te beje magjistari aq me I bindur dhe I shpejte ne zbatimin e urdhervae eshte xhindi dhe e kunderta.
Si e therret xhindin magjistari?
Per kete rruget jane te shumta qe perbejne sihr dhe mohim(kufer)te qarte e do permend prej tyre inshalla tet rruge nga llojet e idhujtarise dhe mohimit kur kam permbledhur gjerat ne cdo rruge.Dhe I permend keto sepse disa muslimane nuk mund te dallojne mjekimin me kuran me mjekimin me magji.I pari (me kuran) eshte lidhje me besimin ne Zotin I dyti eshte lidhje me shejtanin(magjia).
E lind paraqitesi tek jerzit e thjeshte kur disa magjistare u lexojne per te sheruar semundjen fshehin pjeset e kufrit(mohimit) dhe shfaqin sipas tyre disa fjale prej kuranit qe te mendoje I semuri se sherimi eshte me kuran.Dhe I semuri ben cdo gje qe I thote magjistari genjeshtar.Qellimi im eshte qe vellezerit e mi muslimane te largohen nga keto rruge te se keqes e te humbjes e tu qartesohet rruga qe ndjekin kriminelet.
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Mynyra e pare :Rruga e Ilkamit
Hyn magjistari ne dhomen e tij te erret dhe ndez zjar e vendos ne zjarr disa gjera qe leshojne tym sipas temes se kerkuar.nese do qe te ndaje dy veta apo ty fuse armiqesi ose urretje etj vendos ne zjarr gjera qe leshojne ere te mire.pastaj fillon magjistari te lexoje lexime me permbajtje idhujtarie.Ky lexim eshte I nje shkrimi pakuptim qe perbehet nga betimi xhindit tek zoteria e tij e kerkesa e magjistarit ndaj xhindit ne emer te te madhit te tyre,si disa llo0je mohimi e idhujtarie, si madheshtimi I te medhenjve prej xhindeve e lutje te shumta derguar atyre.Me kusht qe magjistari mbi te qofte mallkimi I Allahut te jete I papaster ose xhunub ose te veshe rroba te pista.Pasi te mbaroje nga leximi I tij me kuptimet e mohimit shafaqet para tij nje imazh ne formen e qenit. Gjerperit ose cfaredo forme tjeter dhe magjistari e urdheron ate per ate qe kerkon.Ndonjeher nuk I shfaqet gje atij por degjon ze e ndonjeher nuk degjon asgje por lidh dicka nga shenjat e personit te cilit I behet magji, si floke ose cope nga rrobat e tij, me eren e djerses se tij pastaj e urdheron xhindit poer ate qe kerkon.
Si perfundim nga studimi I kesaj rruge qartesohet se;
Xhindi do dhomat te erreta.
Xhindi do erera te keqija
Eshte nga shirku I shfaqur e I hapur ne keto rruge betimi ne xhin ose lutjet e e shumta drejtuar atij.
Xhindi e do te pisten dhe shejtanet afrohen tek njerzit e piste.
Mynyra e dyte ;Rruga e therjes
Sjell magjistari zog ose kafshe ose pule ose pellumb me cilesi te caktuara sipas kerkeses se xhindit e ne shumicen e rasteve ne ngjyre te zeze sepse xhindet e pelqejne ngjyren e zeze.Pastaj ther ate pa permendur emrin e allahut net e por permned ndonje emer xhindi dhe lyen me gjakun e saj te semurin e ndonjehere nuk eben kete gje.Pastaj e hedh ate ne rrenoja puse apo vende te shkreta te cilat ne shumicen e rasteve jane vendbanime te xhindeve e nuk pemend emrin e Zotit kur e hedh ate e pastaj kthehet ne shtepin e tij e lexon lexime me kuptime idhujtarie ose mohimi e pastaj urdheron xhindin per ate qe deshiron.
Si perfundim ai ben idhujtari ne kete rruge me dy ceshtje.
E para therja per xhindin eshte e ndaluar sic rane dakort dijetaret e pare.Sigurisht ajo eshte shirk ose idhujtari sepse therja per dike tjeter pervec allahut nuk lejohet per njerzit e as te haje prej saje e jo me te veproje me te.Por megjithate injorantet ne cdo kohe e vend eveprojne kete gje te ndyre.thote Jahje ibn Jahja –me tha Ueheb –S edisa magjistare nxorren uje nga nje burim dhe qe te vazhdonte te dilte uje prej tij theren dicka per xhindet dhe me to ushqyen njerzit.arriti lajmi tek ibn Shihab Ez-Zuhri qe tha.Ai their ashtu qe nuk I lejohet dhe ushqeu me ate qe nuk u lejohet.
Ndaloi I derguari I Allahut nga ngrenia e therjes per xhindeve ne sahihun e muslimit nga hadithi qe trasn Ali ibn Talib se profeti a.s tha “ emallkoi allhu ate qe theri ne emer te dikujt tjeter pervec Allahut”
E dyta Leximi ne permbajtje idhujtarie (shirku) eshte shqiptim ose shkrim me heroglife, gjate kohes kur therret xhindin e ajo permban shirk te hapur sic permend shejik Islam Ibn Tejmije ne shume libra te tij.
Hyn magjistari ne dhomen e tij te erret dhe ndez zjar e vendos ne zjarr disa gjera qe leshojne tym sipas temes se kerkuar.nese do qe te ndaje dy veta apo ty fuse armiqesi ose urretje etj vendos ne zjarr gjera qe leshojne ere te mire.pastaj fillon magjistari te lexoje lexime me permbajtje idhujtarie.Ky lexim eshte I nje shkrimi pakuptim qe perbehet nga betimi xhindit tek zoteria e tij e kerkesa e magjistarit ndaj xhindit ne emer te te madhit te tyre,si disa llo0je mohimi e idhujtarie, si madheshtimi I te medhenjve prej xhindeve e lutje te shumta derguar atyre.Me kusht qe magjistari mbi te qofte mallkimi I Allahut te jete I papaster ose xhunub ose te veshe rroba te pista.Pasi te mbaroje nga leximi I tij me kuptimet e mohimit shafaqet para tij nje imazh ne formen e qenit. Gjerperit ose cfaredo forme tjeter dhe magjistari e urdheron ate per ate qe kerkon.Ndonjeher nuk I shfaqet gje atij por degjon ze e ndonjeher nuk degjon asgje por lidh dicka nga shenjat e personit te cilit I behet magji, si floke ose cope nga rrobat e tij, me eren e djerses se tij pastaj e urdheron xhindit poer ate qe kerkon.
Si perfundim nga studimi I kesaj rruge qartesohet se;
Xhindi do dhomat te erreta.
Xhindi do erera te keqija
Eshte nga shirku I shfaqur e I hapur ne keto rruge betimi ne xhin ose lutjet e e shumta drejtuar atij.
Xhindi e do te pisten dhe shejtanet afrohen tek njerzit e piste.
Mynyra e dyte ;Rruga e therjes
Sjell magjistari zog ose kafshe ose pule ose pellumb me cilesi te caktuara sipas kerkeses se xhindit e ne shumicen e rasteve ne ngjyre te zeze sepse xhindet e pelqejne ngjyren e zeze.Pastaj ther ate pa permendur emrin e allahut net e por permned ndonje emer xhindi dhe lyen me gjakun e saj te semurin e ndonjehere nuk eben kete gje.Pastaj e hedh ate ne rrenoja puse apo vende te shkreta te cilat ne shumicen e rasteve jane vendbanime te xhindeve e nuk pemend emrin e Zotit kur e hedh ate e pastaj kthehet ne shtepin e tij e lexon lexime me kuptime idhujtarie ose mohimi e pastaj urdheron xhindin per ate qe deshiron.
Si perfundim ai ben idhujtari ne kete rruge me dy ceshtje.
E para therja per xhindin eshte e ndaluar sic rane dakort dijetaret e pare.Sigurisht ajo eshte shirk ose idhujtari sepse therja per dike tjeter pervec allahut nuk lejohet per njerzit e as te haje prej saje e jo me te veproje me te.Por megjithate injorantet ne cdo kohe e vend eveprojne kete gje te ndyre.thote Jahje ibn Jahja –me tha Ueheb –S edisa magjistare nxorren uje nga nje burim dhe qe te vazhdonte te dilte uje prej tij theren dicka per xhindet dhe me to ushqyen njerzit.arriti lajmi tek ibn Shihab Ez-Zuhri qe tha.Ai their ashtu qe nuk I lejohet dhe ushqeu me ate qe nuk u lejohet.
Ndaloi I derguari I Allahut nga ngrenia e therjes per xhindeve ne sahihun e muslimit nga hadithi qe trasn Ali ibn Talib se profeti a.s tha “ emallkoi allhu ate qe theri ne emer te dikujt tjeter pervec Allahut”
E dyta Leximi ne permbajtje idhujtarie (shirku) eshte shqiptim ose shkrim me heroglife, gjate kohes kur therret xhindin e ajo permban shirk te hapur sic permend shejik Islam Ibn Tejmije ne shume libra te tij.
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Mynyra e trete ;Rruga e gjerave te ndyra
Kjo rruge eshte njohur mes magjistareve dhe ai qe merret me te ka me vete nje grup te madh shejtanesh dhe I zbatojne urdherat e e tij sepse ai magjistari qe ben kufer (mohim) eshte ateist.Kjo rruge perbehet si me poshte.Cohet magjistari I mallkuar vesh mbeshtjellje kurani ne kembet e tij ne formen e kepuceve e pastaj futet me ten e banje e fillon e elxon gjera pa kuptim me permbajtje kufri Brenda banjes.Pastaj del ulet ne dhomen e tij e urdheron xhindin poer ate qe do e gjen xhindet ne zbatimin e urdherave te tije te gjitha keto sepse ai mohoi Zotin madheshtor dhe u be vella me vellezerit e tij shejtane.Ai e meriton humbjen e qarte mbi te qofte mallkimi I Zotit te botrave.Kusht per kete lloj magjistari eshte qe te veproj prej gjynaheve te medha pervec atyre qe permendem si veprimi I harameve, veoprim I homseksualeve,imoralite me gra te huaja ose shrajes e Zotit ose fese e te gjitha keto I kenaqin shejtanet prej xhindeve.
Mynyra e katerte;Rruga e pislluqeve
Ne kete ruge mnagjistari I amllkuar shkruan sure nga suret e kuranit te nderuar me gjakun e menstruacioneve ose me pislluqe te tjera pastaj lexon gjera te pakuptimta me origjine idhujtarie e shafqet xhindi te cilin e urdheron per ate qe deshiron.e nuk mund te fshihet mohimi ne kete lloj ruge sepse talja me suret e kuranit te nderuar eshte mohim I Allahut me teper qe I shkruan me gjera te pista.Mbrohemi me allahun nga keto gjera te pista dhe kerkojme prej tij ten a e marre shpirtin me besim.amin
Mynyra e peste;Rruga e tenkijes
Ne ket rruge magjistari mallkimi I Allahut qofte mbi te shkruan sure nga suret e kuranit me shkronja te vecuara mbrapsht nga fundi ne fillim.Pastaj fillon te lexoje permbatje idhujtarie e shafqet xhindi te cilit I shfaq kerkesen e tij.Kjo rruge gjithashtu eshte e ndaluar bashke me shirkun dhe mohimin qe permban.
Kjo rruge eshte njohur mes magjistareve dhe ai qe merret me te ka me vete nje grup te madh shejtanesh dhe I zbatojne urdherat e e tij sepse ai magjistari qe ben kufer (mohim) eshte ateist.Kjo rruge perbehet si me poshte.Cohet magjistari I mallkuar vesh mbeshtjellje kurani ne kembet e tij ne formen e kepuceve e pastaj futet me ten e banje e fillon e elxon gjera pa kuptim me permbajtje kufri Brenda banjes.Pastaj del ulet ne dhomen e tij e urdheron xhindin poer ate qe do e gjen xhindet ne zbatimin e urdherave te tije te gjitha keto sepse ai mohoi Zotin madheshtor dhe u be vella me vellezerit e tij shejtane.Ai e meriton humbjen e qarte mbi te qofte mallkimi I Zotit te botrave.Kusht per kete lloj magjistari eshte qe te veproj prej gjynaheve te medha pervec atyre qe permendem si veprimi I harameve, veoprim I homseksualeve,imoralite me gra te huaja ose shrajes e Zotit ose fese e te gjitha keto I kenaqin shejtanet prej xhindeve.
Mynyra e katerte;Rruga e pislluqeve
Ne kete ruge mnagjistari I amllkuar shkruan sure nga suret e kuranit te nderuar me gjakun e menstruacioneve ose me pislluqe te tjera pastaj lexon gjera te pakuptimta me origjine idhujtarie e shafqet xhindi te cilin e urdheron per ate qe deshiron.e nuk mund te fshihet mohimi ne kete lloj ruge sepse talja me suret e kuranit te nderuar eshte mohim I Allahut me teper qe I shkruan me gjera te pista.Mbrohemi me allahun nga keto gjera te pista dhe kerkojme prej tij ten a e marre shpirtin me besim.amin
Mynyra e peste;Rruga e tenkijes
Ne ket rruge magjistari mallkimi I Allahut qofte mbi te shkruan sure nga suret e kuranit me shkronja te vecuara mbrapsht nga fundi ne fillim.Pastaj fillon te lexoje permbatje idhujtarie e shafqet xhindi te cilit I shfaq kerkesen e tij.Kjo rruge gjithashtu eshte e ndaluar bashke me shirkun dhe mohimin qe permban.
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Mynyra e gjashte ;Rruga e tenxhij ose e horoskopit
Tek kjo rruge magjistari kerkon duke vezhguar yjet e vecante e pastaj magjistari lexon gjera te pakuptimta me permbajtje mohimi kundrejt Zotit pastaj fillon te beje levizje te ndryshme sikur po I zbret shpirti I yllit p one te vertete ai adhuron yllin e ben sikur adhuron Zotin ekjo eshte prej llojeve te idhujtarise adhurimi I dikujt tjeter pervec Allahut.Keshtu shejtanet ia plotesojne kerkesat atij emednon magjistari se ylli e ndihmoi ate e genjejne shejtanet e I thojne se kjo magji nuk zgjidhet nese shfaqet perseri ky yll. Ka yje qe shfaqen njehere ne vit dhe ata presin shfaqen e tij pastaj fillojne ti lexojne e ti luten e yllit qe tu zgjidhe magjine.Nuk mund te fshihet dhe ne kete ruge madherimi I krijesave dhe lutjen tek te tjere pervec Zotit dhe kjo eshte idhujtari ose shirk
Rruga e shtate;Rruga e falltarise duke lexuar pellemben e dores
Ne kete rruge magjistari merr nje femije te vogel qe ska arritur moshen e pjekurise me kusht te jete pa abdes pastaj ia merr pellemben e dores e vizaton nje drejtkendesh ose figure gjometrike dhe shkruan rreth tij gjera te pakuptimta dhe permbajtje idhujtarie. E shkruan net e gjitha anet e figures,pastaj vendos doren e femijes ne mes te drejtkendeshit vaj dhe lule ngjyre blu ose boje blu dhe pastaj vendos flete ne fytyren e femijes e I vendos nje kapele qe te qendroje fleta pastaj mbulohet femija I gjithi me nje rrobe te rende dhe femija shikon ne doren etij.Sigurisht ai nuk e dallon ate sepse eshte erresiree magjistari fillon te lexoje permbajtje idhujtarie e nese femija ndjen se u ndricua vedni dhe shikon nje pamje qe leviz ne doren e tije I thote magjistari femijes.
Cfare shikon? Thote femija-Shoh para meje pamjen e nje burri- thote magjistari –Thuaji atij keshtu dhe keshtu dhe leviz pamja sipas kerkeses dhe ne disa raste I shfaqet pamja si engjell porn e realitet eshte shejtan prej xhindeve.Dhe ne kete rruge perdoren rruge te cilat meritojne denimin e Zotit te cilat permbjane mohim dhe idhujtari.
Mynyra e tete;Ndjekja e gjurmeve
Ne kete rruge I semuri kerkon disa shenja copa nga shamia ose kemisha ose cdo gje tjeter qe mban ere nga djersa e te semurit..Pastaj lidh kete shami ne fund nyje dhe kater gisht larg nyjese kap fort me dore dhe lexon kuran per te mashtruar njerzit dhe mbas leximit te kuranit lexon pjese idhujtarie dhe mohimi me ze te ulet pe rte thirrur xhindet e I thote.-Nese semundja eshte shkak te xhindeve shkurtoje ate e nese eshte semundje per doctor beje ate dhe mat me gishta copen .
Tek kjo rruge magjistari kerkon duke vezhguar yjet e vecante e pastaj magjistari lexon gjera te pakuptimta me permbajtje mohimi kundrejt Zotit pastaj fillon te beje levizje te ndryshme sikur po I zbret shpirti I yllit p one te vertete ai adhuron yllin e ben sikur adhuron Zotin ekjo eshte prej llojeve te idhujtarise adhurimi I dikujt tjeter pervec Allahut.Keshtu shejtanet ia plotesojne kerkesat atij emednon magjistari se ylli e ndihmoi ate e genjejne shejtanet e I thojne se kjo magji nuk zgjidhet nese shfaqet perseri ky yll. Ka yje qe shfaqen njehere ne vit dhe ata presin shfaqen e tij pastaj fillojne ti lexojne e ti luten e yllit qe tu zgjidhe magjine.Nuk mund te fshihet dhe ne kete ruge madherimi I krijesave dhe lutjen tek te tjere pervec Zotit dhe kjo eshte idhujtari ose shirk
Rruga e shtate;Rruga e falltarise duke lexuar pellemben e dores
Ne kete rruge magjistari merr nje femije te vogel qe ska arritur moshen e pjekurise me kusht te jete pa abdes pastaj ia merr pellemben e dores e vizaton nje drejtkendesh ose figure gjometrike dhe shkruan rreth tij gjera te pakuptimta dhe permbajtje idhujtarie. E shkruan net e gjitha anet e figures,pastaj vendos doren e femijes ne mes te drejtkendeshit vaj dhe lule ngjyre blu ose boje blu dhe pastaj vendos flete ne fytyren e femijes e I vendos nje kapele qe te qendroje fleta pastaj mbulohet femija I gjithi me nje rrobe te rende dhe femija shikon ne doren etij.Sigurisht ai nuk e dallon ate sepse eshte erresiree magjistari fillon te lexoje permbajtje idhujtarie e nese femija ndjen se u ndricua vedni dhe shikon nje pamje qe leviz ne doren e tije I thote magjistari femijes.
Cfare shikon? Thote femija-Shoh para meje pamjen e nje burri- thote magjistari –Thuaji atij keshtu dhe keshtu dhe leviz pamja sipas kerkeses dhe ne disa raste I shfaqet pamja si engjell porn e realitet eshte shejtan prej xhindeve.Dhe ne kete rruge perdoren rruge te cilat meritojne denimin e Zotit te cilat permbjane mohim dhe idhujtari.
Mynyra e tete;Ndjekja e gjurmeve
Ne kete rruge I semuri kerkon disa shenja copa nga shamia ose kemisha ose cdo gje tjeter qe mban ere nga djersa e te semurit..Pastaj lidh kete shami ne fund nyje dhe kater gisht larg nyjese kap fort me dore dhe lexon kuran per te mashtruar njerzit dhe mbas leximit te kuranit lexon pjese idhujtarie dhe mohimi me ze te ulet pe rte thirrur xhindet e I thote.-Nese semundja eshte shkak te xhindeve shkurtoje ate e nese eshte semundje per doctor beje ate dhe mat me gishta copen .
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Re: Njohja e magjise
Si perfundim
Mashtrimi I te semurit me lexim kurani ne fillim dhe pastaj lexon pjese kufri ose shirku.Kjo per te menduar I semuri se po e sheron me kuran por ai fshehtas lexon gjera te ndaluara.
Kerkimi ndihme nga xhindet e lutja kushtuar kundrejt tyre jane te gjitha idhujtari
Xhindet genjejne shume enga ta kuptosh se ky xhind eshte I sinqerte apo genjeshtar ne keto ceshtje.kemi provuar shume magjistare endonjeher qene te sinqerte e shum ehre qene genjeshtare saqe na kane ardhe te semuret dhe kane then se I semuri kishte sy.Pasi I lexuam kuran filloi te fliste xhindi tek ai e nuk kishte sy e shume raste te tilla.
Shenjat nga te cilat njihet magjistari
Nese gjen nje shenje te vetme tek ndonje sherues dije se ai eshte magjistar
I kerkon te semurit emrin e nenes ,emrin e tij ose emrin ete jatit.
Merr shenja nga i semuri si rroba floke etj
Nese ther dicka nuk permend emrin e Zotit dhe lyen me gjak te semurin.
Shkruan hiroglife pakuptim
Lexon gjera me kuptim ose pakuptim.
I jep te semurit nje nuske e cila permban brenda thonj zhive shkronja ose numra te pakuptimte.
Urdheron te semurin te vecohet prej njerzve ne shumicen erstave dhe per dyzet dite dhe kjo argumenton se xhindi qe I sehrben magjistarit eshte kristian.
I jep te semurit gjera ti gropose ne toke
I jep fleta te semurit ti djege dhe te tymoset me to.
Belbezon fjale pa kuptim
Ndonjeher magjistari e njfton te semurin per emrin e tij vendin e tij dhe problemin me te cilin erdhi .
I shkruan gjera te vecnata idhujtarie ne nje flete ose I shkruan ne krehof te bardhe dhe e urdheron te seumurin ta trese dhe ta pije
Nese meson se nje person eshte magjistar ki kujdes tek shkurja tek aid he kujto fjalen e Profetit a.s;”Ksuh shkon tek fallxhori dhe beson ate qe ai thote net e vertete e ka mohuar ate qe I zbriti Muhamedit a.s (KURANIN)”
Mashtrimi I te semurit me lexim kurani ne fillim dhe pastaj lexon pjese kufri ose shirku.Kjo per te menduar I semuri se po e sheron me kuran por ai fshehtas lexon gjera te ndaluara.
Kerkimi ndihme nga xhindet e lutja kushtuar kundrejt tyre jane te gjitha idhujtari
Xhindet genjejne shume enga ta kuptosh se ky xhind eshte I sinqerte apo genjeshtar ne keto ceshtje.kemi provuar shume magjistare endonjeher qene te sinqerte e shum ehre qene genjeshtare saqe na kane ardhe te semuret dhe kane then se I semuri kishte sy.Pasi I lexuam kuran filloi te fliste xhindi tek ai e nuk kishte sy e shume raste te tilla.
Shenjat nga te cilat njihet magjistari
Nese gjen nje shenje te vetme tek ndonje sherues dije se ai eshte magjistar
I kerkon te semurit emrin e nenes ,emrin e tij ose emrin ete jatit.
Merr shenja nga i semuri si rroba floke etj
Nese ther dicka nuk permend emrin e Zotit dhe lyen me gjak te semurin.
Shkruan hiroglife pakuptim
Lexon gjera me kuptim ose pakuptim.
I jep te semurit nje nuske e cila permban brenda thonj zhive shkronja ose numra te pakuptimte.
Urdheron te semurin te vecohet prej njerzve ne shumicen erstave dhe per dyzet dite dhe kjo argumenton se xhindi qe I sehrben magjistarit eshte kristian.
I jep te semurit gjera ti gropose ne toke
I jep fleta te semurit ti djege dhe te tymoset me to.
Belbezon fjale pa kuptim
Ndonjeher magjistari e njfton te semurin per emrin e tij vendin e tij dhe problemin me te cilin erdhi .
I shkruan gjera te vecnata idhujtarie ne nje flete ose I shkruan ne krehof te bardhe dhe e urdheron te seumurin ta trese dhe ta pije
Nese meson se nje person eshte magjistar ki kujdes tek shkurja tek aid he kujto fjalen e Profetit a.s;”Ksuh shkon tek fallxhori dhe beson ate qe ai thote net e vertete e ka mohuar ate qe I zbriti Muhamedit a.s (KURANIN)”
Alberti- Legjendë
- Postime : 41743
Gjinia :
Anëtarësuar : 23/11/2009
Mosha : 36
Hobi : Tenisi
Similar topics
» Nexhmija: Njohja me Enver Hoxhën
» Poezia, krijuesi, njohja dhe “ngatëresë-harresa”
» Njohja e 77-të për Kosovën vjen nga Afrika Qendrore
» Mesic: Njohja e Kosovës nga Serbia, një formalitet
» Njohja dhe vlerësimi i nevojave për ndihmë të parë
» Poezia, krijuesi, njohja dhe “ngatëresë-harresa”
» Njohja e 77-të për Kosovën vjen nga Afrika Qendrore
» Mesic: Njohja e Kosovës nga Serbia, një formalitet
» Njohja dhe vlerësimi i nevojave për ndihmë të parë
Faqja 1 e 1
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi