Gjurma, by-Pass-i i Fierit shmang Apoloninë
Faqja 1 e 1
Gjurma, by-Pass-i i Fierit shmang Apoloninë
Drejtoria e Përgjithshme e Rrugëve, si dhe Ministria e Transportit dhe Telekomunikacionit ka përzgjedhur versionin përfundimtar të By-Pass që do të lidhë pjesën lindore me atë perëndimore të rrethit të Fierit, ose autostradën Lushnjë-Fier me atë Levan-Vlorë e Levan–Tepelenë.
Nga tre versione, specialistët e ministrisë dhe të Drejtorisë së Rrugëve kanë zgjedhur njërin variant.
“Bëhet fjalë për projektin, cili i qëndron rreth 800- 1000 metra larg Parkut Arkeologjik të Apolonisë. Një nga versionet ishte prekja e sipërfaqes së parkut dhe një tjetër devijimi deri në disa km dhe afrimi me zonën e plazhit.
Të dy këto versione janë rrëzuar”, ka thënë për “Shqip”, kryetari i Këshillit të Qarkut Fier, Luan Muçaj.
Të sigurt për projektin e përzgjedhur specialistët e ministrisë dhe të Drejtorisë së Rrugëve duket se kanë shmangur pretendimet e arkeologëve.
Por, nga Drejtoria e Parkut Arkeologjik të Fierit, ende nuk është dhënë deklarata zyrtare. Flitet që specialistë pranë kësaj drejtorie kanë dy ditë që kanë nisur inspektimin e zonës ku është vendosur së fundmi që të kalojë gjurma e By-Pass.
Ndërtimi i këtij By-Pass-i akoma nuk ka një afat zyrtar të nisjes së punimeve. Edhe vetë kryetari i këshillit të Qarkut Fier, si dhe drejtues të prefekturës hezitojnë të japin një datë të saktë.
Projekti nisin të përflitet që në kohën e qeverisjes së Fatos Nanos, ndërkohë që pas qeverisë së krijuar nga Sali Berisha në vitit 2005, rruga u diskutua dhjetëra herë edhe në nivel lokal, por u rrëzua si shkak i cenimit të zonës arkeologjike.
Nyja e autostradës është inauguruar disa herë nga Kryeministri Sali Berisha dhe ministri i Transportit, Sokol Olldashi.
Nga tre versione, specialistët e ministrisë dhe të Drejtorisë së Rrugëve kanë zgjedhur njërin variant.
“Bëhet fjalë për projektin, cili i qëndron rreth 800- 1000 metra larg Parkut Arkeologjik të Apolonisë. Një nga versionet ishte prekja e sipërfaqes së parkut dhe një tjetër devijimi deri në disa km dhe afrimi me zonën e plazhit.
Të dy këto versione janë rrëzuar”, ka thënë për “Shqip”, kryetari i Këshillit të Qarkut Fier, Luan Muçaj.
Të sigurt për projektin e përzgjedhur specialistët e ministrisë dhe të Drejtorisë së Rrugëve duket se kanë shmangur pretendimet e arkeologëve.
Por, nga Drejtoria e Parkut Arkeologjik të Fierit, ende nuk është dhënë deklarata zyrtare. Flitet që specialistë pranë kësaj drejtorie kanë dy ditë që kanë nisur inspektimin e zonës ku është vendosur së fundmi që të kalojë gjurma e By-Pass.
Ndërtimi i këtij By-Pass-i akoma nuk ka një afat zyrtar të nisjes së punimeve. Edhe vetë kryetari i këshillit të Qarkut Fier, si dhe drejtues të prefekturës hezitojnë të japin një datë të saktë.
Projekti nisin të përflitet që në kohën e qeverisjes së Fatos Nanos, ndërkohë që pas qeverisë së krijuar nga Sali Berisha në vitit 2005, rruga u diskutua dhjetëra herë edhe në nivel lokal, por u rrëzua si shkak i cenimit të zonës arkeologjike.
Nyja e autostradës është inauguruar disa herë nga Kryeministri Sali Berisha dhe ministri i Transportit, Sokol Olldashi.
Vizitor- Vizitor
Similar topics
» Rrëshqitja e dheut dëmton Apoloninë
» “Nikita” e Fierit mohon grabitjet: Po më bëjnë kurth për pasurinë
» Mendoni se passwordin e fcb duhet ta kete dikush tj pervec jush????
» “Nikita” e Fierit mohon grabitjet: Po më bëjnë kurth për pasurinë
» Mendoni se passwordin e fcb duhet ta kete dikush tj pervec jush????
Faqja 1 e 1
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi