Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
+27
EpiKada
AlBora
stralli
bobi 10
Elisaaa
Leo_uk
pexha
Tonii
ai cuni atje
remzi
/:UserCode"
xhoni_bravo
Prada
Poeti Dhimbjes
Emona
xhylianna
Binni
engjelli
elita
rifati
Lot i derdhur
WebMaster
Gjakush Tana
Aristogata
xhoel
T_o_n_i
leona
31 posters
Faqja 2 e 3
Faqja 2 e 3 • 1, 2, 3
Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
First topic message reminder :
"virgjeria".Ne kohet e vjehtra nese nje vajze nuk ishte e till quhej e humbur,e perdal.Bashkohej ne nje turme njerzis qe shikoheshin ne menyre negative.Vall sa peshon kjo fjal per nje mashkull?Meshkujt vdesin per te patur vajza te tilla, por rall pranojne qe gruan e tyre ta ket prekur dikush tjeter.Jane disa tabu te jetes.Plot se kane problem hiqen si menefregista por thell tyre ndihen te ofenduar.Doja nje mendim kenkret nga djemt e forumit per kte teme.Me respekte
"virgjeria".Ne kohet e vjehtra nese nje vajze nuk ishte e till quhej e humbur,e perdal.Bashkohej ne nje turme njerzis qe shikoheshin ne menyre negative.Vall sa peshon kjo fjal per nje mashkull?Meshkujt vdesin per te patur vajza te tilla, por rall pranojne qe gruan e tyre ta ket prekur dikush tjeter.Jane disa tabu te jetes.Plot se kane problem hiqen si menefregista por thell tyre ndihen te ofenduar.Doja nje mendim kenkret nga djemt e forumit per kte teme.Me respekte
leona- I/e Regjistruar
- Vendbanimi : Madrit
Postime : 2038
Gjinia :
Anëtarësuar : 28/04/2009
Mosha : 36
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Vretje
Gocave Ju Ndalohet Pergjigjja Ne Ket Tem .......Zhdo Postim i Gocave Fshihet Nga Une ...Ju Faliminderit Per Mirekuptime.....!!!!
Gocave Ju Ndalohet Pergjigjja Ne Ket Tem .......Zhdo Postim i Gocave Fshihet Nga Une ...Ju Faliminderit Per Mirekuptime.....!!!!
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
xhylianna shkruajti:Shuumicen e meshkujv Osht e rendesishme:D
Edhe duuhet mu kan e rendesishme femna i perket ni mashkullit..
xhylianna kshtu nuk te njoh per e vlersoj shum ket mendim..bravoo ashtu edhe eshte..
/:UserCode"- Legjendë
- Vendbanimi : Prishtine
Postime : 3055
Gjinia :
Anëtarësuar : 08/01/2010
Mosha : 33
Hobi : Pa hobi :$
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
po eshte nese ajo eshte 16 deri ne 19 vjece po eshte 25 apo 30 vjece te shqetson pak virgjeria e kesaj cne kjo kaq plak e virgjer mos eshte e semur apo eshte qepur
xhoni_bravo- I/e Regjistruar
- Vendbanimi : tiran albania
Postime : 4241
Gjinia :
Anëtarësuar : 14/07/2010
Mosha : 45
Hobi : sekret
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
DY TEMAT U BASHKUAN NE NJE TE VETEME...
Vizitor- Vizitor
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
viirgjeriaa gjithmon ka vlerr...tek ata personaa qee kan caracter..
virgjeriaa ska Rendsi per ata e kan vetem oer me shfrrytzuu femrren.!!
ehh shum raste ka qee prishet mashkulli prei femrre shakkau virgjeriiss..
perr mua ka shum rendsi te madhee.. sepsee kio te tregon se em qfar femrre te morlashme jee taku..dhee mund te jesh ter jetenn..
por ne kohen e soditt,,,,te pakta jan ato qeee kan virgjerinn....:p:P
virgjeriaa ska Rendsi per ata e kan vetem oer me shfrrytzuu femrren.!!
ehh shum raste ka qee prishet mashkulli prei femrre shakkau virgjeriiss..
perr mua ka shum rendsi te madhee.. sepsee kio te tregon se em qfar femrre te morlashme jee taku..dhee mund te jesh ter jetenn..
por ne kohen e soditt,,,,te pakta jan ato qeee kan virgjerinn....:p:P
remzi- I/e Regjistruar
- Postime : 58
Gjinia :
Anëtarësuar : 26/08/2010
Mosha : 36
Hobi : studimeett
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
un i jap shum rendsi
ai cuni atje- I/e Regjistruar
- Postime : 20
Gjinia :
Anëtarësuar : 05/06/2010
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Nga lashtesia ka mbetur ky fenomen, per te patur dinjitetin se femra eshte per nje mashkull si dhe mashkulli per nje femer!
Ne se mashkulli shikon nje femer, ate e shikon ne pamjen e jashtme nga bukuria dhe ne pamjen e brendshme nga personaliteti i saj!
Nuk besoj se syte shkojne diku tjeter dhe mendja mund te mposhti dashurine nga nje fenomen!
Ne se mashkulli shikon nje femer, ate e shikon ne pamjen e jashtme nga bukuria dhe ne pamjen e brendshme nga personaliteti i saj!
Nuk besoj se syte shkojne diku tjeter dhe mendja mund te mposhti dashurine nga nje fenomen!
Vizitor- Vizitor
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
nje vajz smund te jet e virgjer nuk do te thot se duhet ta paragjykosh , nuk e di se cmendim kan te tjeret varet nga mentaliteti i tyre por ktu ne tiran djemt vajzat per fejes i duan te virgjera , askush sdo te kishte deshir nje vajz qe e ka pasur dikush nje vajz qe e kan pasur shum te tjer me par , esht e rend te jetosh me dike e rruges te thon ja kjo e kam pas un , vajza natyrish do dashurohet me dike do krijoj dhe lidhje intime thjesht mund te zhgenjehet te tradhtohet sdo te thotn se esht e perdal por ja qe nuk ndodh kshtu vajzat tani i ndrrojn djemt sipas stines , nga ana tjeter edhe djemt knaqen me kte gje por ku vjen puna per ceshtje serioze vajzat e preferuara jan atom te virgjerat , ktu ne tiran ka dal nje mod e re djemt i kapin vajzat qe ne gjimnaz kujdesn per to e me pas fejohen
Tonii- V.I.P Anëtarë
- Postime : 5860
Gjinia :
Anëtarësuar : 11/12/2009
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
me te vertet esht nje fenomen qe tashe ka nje rrug tjeter djemet qe shkoje me vaza dhe i tradhtojen doje te gjejn vergjire nuk esht e drejt nese nuk je i vergjire mose lyp te vergjir
kshtu duhet te jet potradhtove nje vajze i more vergjiren e me von e len kjo esht mkate edhe per djemet se vajze me nje djel umbe vergjiren mose kerko ate qe nuk e ki vet
kshtu duhet te jet potradhtove nje vajze i more vergjiren e me von e len kjo esht mkate edhe per djemet se vajze me nje djel umbe vergjiren mose kerko ate qe nuk e ki vet
pexha- V.I.P Anëtarë
- Vendbanimi : Dardan
Postime : 5786
Gjinia :
Anëtarësuar : 28/01/2010
Hobi : dizajner
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
per mua esht shum i vlefshem
meshum sesa qe mendon ajo
meshum sesa qe mendon ajo
Prada- I/e Regjistruar
- Vendbanimi : Ne Hapesire
Postime : 7718
Gjinia :
Anëtarësuar : 11/04/2010
Mosha : 112
Hobi : Ndihmes Bageri
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Po pyetni edhe vajzat se c' mendojne per nje djale qe ka vajtur ketej e andej me cdo lloj femre nese do ta pranonin apo jo???
Vizitor- Vizitor
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Keto temat dhe debatet per virgjerine mi sjellin zorret ne gryke..
Me vjen shume zore qe ne 2010 shqiptaret bejne debate sikur te jen Afganistanez apo Pakistanez.
Me vjen shume keqe se me shume ketu i degjon nga shqiptaret e kosoves dhe Maqedonise.. Ne Shqiperi me pak.
Me vjen shume zore qe ne 2010 shqiptaret bejne debate sikur te jen Afganistanez apo Pakistanez.
Me vjen shume keqe se me shume ketu i degjon nga shqiptaret e kosoves dhe Maqedonise.. Ne Shqiperi me pak.
Leo_uk- V.I.P Anëtarë
- Postime : 5977
Gjinia :
Anëtarësuar : 02/10/2010
Mosha : 46
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Leo uk ketu kan te drejte te bejne cdo lloj pyetje anetari ,,Prandaj mos te themi se i ben pak shqiptari keto pyetje sepse autori qe ka qene i kesaj teme eshte vet nga shqiperia prandaj nuk dua ti dal zot asnjei por mundohemi mos te bejme dallime ne keto gjera Te shikojme here veten tone pastaj te bejme dallime me rrespekt Klea
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Leo_uk shkruajti:Keto temat dhe debatet per virgjerine mi sjellin zorret ne gryke..
Me vjen shume zore qe ne 2010 shqiptaret bejne debate sikur te jen Afganistanez apo Pakistanez.
Me vjen shume keqe se me shume ketu i degjon nga shqiptaret e kosoves dhe Maqedonise.. Ne Shqiperi me pak.
ahhh Leo me vie keq qe e them ket por si ne Shqiperi ashtu ne te gjitha Trojet Shqipe esht nje fasul i njejt sepse asnje nuk esht me i mir se tjetri edhe nuk mundemi te behemi me te miret asnjeher me fal por per temen nuk mund te them me shum asgje secili ka mendimin dhe vendimin e veht
Elisaaa- I/e Regjistruar
- Postime : 2900
Gjinia :
Anëtarësuar : 28/05/2010
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Leo_uk shkruajti:Keto temat dhe debatet per virgjerine mi sjellin zorret ne gryke..
Me vjen shume zore qe ne 2010 shqiptaret bejne debate sikur te jen Afganistanez apo Pakistanez.
Me vjen shume keqe se me shume ketu i degjon nga shqiptaret e kosoves dhe Maqedonise.. Ne Shqiperi me pak.
une them qe ky esht nje ofendim ndaj kosovarve edhe ndaj atyre te maqedonis por te uroj ty per ktoj perparsi qe paske arrit
leo une dot jem shum shum shum i kujdesshem gjat krimit te familjes
e jo te marr ndonje qe nuk juadin as vet numrin ketyre personave qe kan hyp e kan zhdryp pej saj
me falni se ndoshta fola pak ma teper sesa q e duhet
Prada- I/e Regjistruar
- Vendbanimi : Ne Hapesire
Postime : 7718
Gjinia :
Anëtarësuar : 11/04/2010
Mosha : 112
Hobi : Ndihmes Bageri
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Shikoni tani se kur thashe me vine zorret ne gryke, me vine vertet nga keto debate primitive.
Eshte e vertet qe ne Kosove dhe Maqedoni kjo gje eshte me e theksuar se ne Shqiperi! Ku qendron ofendimi ktu njer? Ne Shqiperi ekziston sidomos ne zonat e thella malore. Por jo ne te njejten shkalle.
Keto pyetje vijne nga njerez zakonisht me arsim dhe kulture mjaft te ulet, te varfer ekonomikisht dhe nga familje me besime te forta fetare.
Sa per kte robin ktu qe thote do bej familje te mire me vajze te virgjer, po i them qe shumica e familjeve te ndara jane nga keto lloj martesash.
Per ata qe duan te kuptojne dhe kane bere seks te pakten nje here ne jeten e tyre, po them kete gje ; Virgjeria eshte pjese biologjike e trupit te Femres, nuk eshte pjese e sjelljes, inteligjences, kultures, edukates te saj!!!!
Edhe nje gje te fundit se u zgjata pak si shume dhe jam pak i zene me pune tani. Kam njohur shume Shqiptare si nga Kosova dhe Maqedonia ashtu edhe nga Shqiperia ne Evrope qe me femrat e huaja qe jane me 100 dashnore dhe me kalamaq te ndara martoheshin dhe krijonin familje, ndersa femrat shqiptare i donin te virgjera!! A nuk eshte kjo per te ardh turp?
Nese ka nje gje qe me vjen turp qe jam shqiptare, jane keto idiotsira qe na barazojne me arabet e pakistanezet... :(
Jemi Shqiptare o njerez, popull evropian i bardhe, me te lashte se greket vete. Shqiptaret e lashte ju mesuan barbareve Sllave kulturen, artin, shkollen, ndersa sot jane ata qe na mesojne ne dhe na shohin si barbare..
Eshte e vertet qe ne Kosove dhe Maqedoni kjo gje eshte me e theksuar se ne Shqiperi! Ku qendron ofendimi ktu njer? Ne Shqiperi ekziston sidomos ne zonat e thella malore. Por jo ne te njejten shkalle.
Keto pyetje vijne nga njerez zakonisht me arsim dhe kulture mjaft te ulet, te varfer ekonomikisht dhe nga familje me besime te forta fetare.
Sa per kte robin ktu qe thote do bej familje te mire me vajze te virgjer, po i them qe shumica e familjeve te ndara jane nga keto lloj martesash.
Per ata qe duan te kuptojne dhe kane bere seks te pakten nje here ne jeten e tyre, po them kete gje ; Virgjeria eshte pjese biologjike e trupit te Femres, nuk eshte pjese e sjelljes, inteligjences, kultures, edukates te saj!!!!
Edhe nje gje te fundit se u zgjata pak si shume dhe jam pak i zene me pune tani. Kam njohur shume Shqiptare si nga Kosova dhe Maqedonia ashtu edhe nga Shqiperia ne Evrope qe me femrat e huaja qe jane me 100 dashnore dhe me kalamaq te ndara martoheshin dhe krijonin familje, ndersa femrat shqiptare i donin te virgjera!! A nuk eshte kjo per te ardh turp?
Nese ka nje gje qe me vjen turp qe jam shqiptare, jane keto idiotsira qe na barazojne me arabet e pakistanezet... :(
Jemi Shqiptare o njerez, popull evropian i bardhe, me te lashte se greket vete. Shqiptaret e lashte ju mesuan barbareve Sllave kulturen, artin, shkollen, ndersa sot jane ata qe na mesojne ne dhe na shohin si barbare..
Leo_uk- V.I.P Anëtarë
- Postime : 5977
Gjinia :
Anëtarësuar : 02/10/2010
Mosha : 46
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Nocioni i virgjërisë, në shumë kultura njihet si normë morale,
veçanërisht në familjet me patriarkalitet të lartë, ku pozita e gjinive
shtrihet në një stratifikim të theksuar. Në këtë rast viktimë e këtij
stratifikimi është padyshim gruaja. Asaj, përveçse i mohohen të drejtat
elementare, ajo bëhet edhe pre e këtyre traditave dhe zakoneve që
hyjnizohen si vlera nga shumë shoqëri.
Ekzistojnë shumë arsye
pse një femër me devotshmëri ruan virgjinitetin e saj. Ai, përveçse i
nevojitet femrës si fuqi për të hyrë në jetën bashkëshortore, e bën atë
edhe të mos “turpërohet” para familjes së saj dhe të burrit, me të
cilën ajo do ta kalojë pjesën më të madhe të jetës së saj.
“Me
t’u martuar, humba virgjinitetin”, thotë një grua 54 vjeçare, duke
shtuar se “Nuk do të doja t’i falja dikujt tjetër përveq burrit tim”,
sipas së cilës virgjëria ishte e krijuar prej Zotit, për t’ia falur
vetëm burrit.
Të jesh e virgjër nuk do të thotë të jesh e
ndershme, sikundër që të jesh e zhvirgjër nuk do të thotë të jesh e
pandershme. Në shumë shoqëri bota mashkullore është e prirur që
paprekshmërinë femërore, përherë ta lidhë me jondershmërinë. Në
shoqërinë tonë ende ka një mendim kaotik sa i përket vajzave të
zhvirgjëruara. Njëra palë akuzojnë, përderisa pala tjetër, sadoqë
mundohen ta kalojnë këtë çështje dhe ta vështrojnë prej prizmit të
modernes, megjithatë nuk mund të shkëputen plotësisht nga e vjetra. Të
etur për ta shijuar “bukurinë femërore”, meshkujt kanë dëshirë që
secila nga femrat që u pëlqejnë, të jenë “pre” e tyre. Ata, madje nuk
brengosen, sepse nuk humbin asgjë nga vetja, nuk kanë “cipë”, sikundër
që ka gjinia e kundërt. Kështu që, të rrallë janë ata meshkuj, për të
mos thënë nuk ka fare, të cilët do të pranonin për grua të tyre një
femër jo të virgjër. Sado që është avancuar mendimi për këtë fenomen
femëror, megjithatë, evoluimi është më shumë simbolik se përmbajtësor.
“Natyrisht,
ta keshë femrën e virgjër është një plus, sepse ke në dorë diç të
paprekur, e që në mendjen e njeriut gjërat kësisoj konceptohen si më me
vlerë”, thotë Arbeni (24 vjeçar), student. Ndonëse ai nuk e ka provuar,
nuk është i sigurt se si do të kishte reaguar nëse femra e tij do të
dilte jo e virgjër. “Sinqerisht nuk e di, është problem që është rrahur
pak edhe në aspektin e njohurive të përgjithshme, prandaj nuk mund ta
imagjinojë reagimin tim”, sqaron Arbeni. Për dallim prej tij, Blerimi
(25), pohon me gojën plot dhe me vendosmëri se nuk do të kishte pranuar
që një femër “e provuar” nga dikush tjetër, të jetë pjesë e tij.
Gjinitë
duke iu nënshtruar një edukimi tradicional, pak dallojnë njëra prej
tjetrës, kështu që ky dallim është më shumë çështje interpretimi se sa
e mendimit ndryshe. Kjo qëndron mbi bazën e mitizimit të disa
“vlerave”, të cilat shoqëritë moderne që moti i kanë gëlltitur.
Virgjiniteti në Kosovë, ndeshje e tradicionales me modernen
Të
pyetura për virgjinitetin, femrat shqiptare edhe mëtej vazhdojnë të
ngurrojnë të flasin për përjetimin e tyre të parë me një mashkull. “Nuk
kam pas marrëdhënie me askend përveç me burrin”, përgjigjet kokëlulur
dhe fytyrëmërdhezur Ajshja, 34 vjeçare. Megjithatë, pas fjalës së parë
ajo me afsh dhe ndjenjë të veçantë vazhdon rrëfimin për gjënë të cilën
siç shprehet ajo e ka bërë “sefte”. “Dhembjet që mu shkaktuan në natën
e parë, ishin të përziera me kënaqësi, sepse këtë e kisha pritur me
vite të tëra”, shprehej ajo, derisa rikujtonte aktin e parë seksual.
Përkundër, kësaj ajo nuk e fshehë që nuk ka fort dëshirë të bisedojë
për gjëra të tilla, qoftë edhe në shoqëri të gjinisë së cilës i përket
ajo. Kjo mbase nuk është çudi. Edhe sot e kësaj dite, në familjet
kosovare, të biseduarit për temat “e nxehta” është çështje tabu, madje
edhe në familjet me pedigre intelektuale.
Në shoqëritë e
zhytura në tradicionalizëm, përveç mohimit të të drejtave tjera, femra
rëndohet edhe me “inspketimin” e gjendjes trupore të saj. Në këtë
kontekst, është shumë me rëndësi “pastërtia” e femrës, që për shoqëritë
e tilla është treguesi më domethënës i nderit dhe i sjelljeve të saja.
Femrat, të cilat hynin në jetën bashkëshortore pa himenin e tyre,
ktheheshin të nesërmen në shtëpinë e të atit, duke fituar epitetin e
“të pandershmes”. “Ne na pëlqen të bëjmë seks, por kur vie puna të
martohemi e duam nusen të virgjër”, thotë Blerimi (29). Në anën tjetër
Arta (31), thotë se virgjiniteti nuk ka kuptim të vihet para dashurisë.
“Sipas kësaj logjike, femrat e divorcuara dhe te veja, nuk duhet të
martohen”, shprehet ajo dhe shton më tej se: ”Kjo është e papranueshme
dhe diskriminim ndaj femrave në përgjithësi dhe asaj shqiptare në
veçanti”. Prandaj në shumë shoqëri ka ligje të veçanta sa i përket
virgjërisë.
Dëshira naive për njohjen e virgjërisë së femrës
në disa zakone përcaktohej dhe përcaktohet në mënyrë konkrete për të
provuar këtë “nder”, duke mos marrë në konsiderim aspak dëshirën e
nuses për ekspozimin e vaginës së saj. Madje, në disa zakone kjo gjë
provohej para dasmorëve dhe atë menjëherë pas daljes së nuses nga
“xherdeku”. Ky lloj anamneze, bëhej përmes dy pikave gjak që do të mund
të ishin shfaqur në pëlhurën e bardhë që mbulonte shtratin ku kishte
bërë natën nusja në ditën e parë të martesës së saj.
Aleks
Luarasi shkruan: “Kanunet shqiptare e respektonin dinjitetin e tjetrit
edhe në raste të tilla, por vendimi ishte i paraevokueshëm”. Çdo gjë
kthehej mbrapshtë, e përcjellur me një heshtje mortore dhe me theks të
qartë për nusen “S’a pru s’i duhet”. Në Kanunin e Lekë Dukagjinit,
virgjiniteti zë vend të veçantë edhe mbase është një nga gjërat që
sanksionohet bukur rëndë. Në Pjesën e pestë të KLD-së, flitet për
virgjërinë, por duke u interpretuar atë me fjalët e asaj kohe “Po s’u
pru grueja si duhet, burrit, kanunja i jep leje me i pre thekun a
flokun a me lshue”. Domethënë, për të zhvirgjërat, martesa nuk sillte
stabilitet emocional, por përkundrazi qelte një kapitull të vështirë
jetësorë. Pikërisht, joekzistenca e virgjërisë së vajzës llogaritej
mungesë e sinqeritetit dhe nderit të saj, e cila bëhej mollë sherri
edhe në krijimin e konflikteve të thella ndërmjet familjes së dhëndrrit
dhe të nuses. “O prishë dynjaja, na ktynihere e kemi pas zanat me shku
pa prish te burri e tash nuk e kan gajle kto t’rejat”, thotë me gjysmë
zëri, Hatixheja (68). Për këtë gjë, ajo fajëson burrat, të cilët sipas
saj “jan ba burreca e nuk jau merr kush n’dor”. Kësisoj mendonjë edhe
shumë tjerë, të cilët konsiderojnë se prishja e cipës femërore para
martesës është hap drejt “kiametit”. Kjo çasje religjioze zë vend në
logjikën e të menduarit edhe në kohën më të re, madje jo vetëm në
vendin tonë, por edhe në vendet më të largëta.
Në vende të
ndryshme të botës, prishja e virgjërisë manifestohet në mënyra të
ndryshme dhe të cilat si emërues të përbashkët kanë zakonin,
respektivisht sanksionet që i vë një grupacion i caktuar shoqëror. Në
Australi, shkatërrimi i himenit kombinohet me një akt zyrtar të
marrëdhënies seksuale. Sipas Spenserit dhe Gillenit: “Himeni shpohet në
mënyrë artificiale dhe burrat që kanë qenë të pranishëm në këtë
operacion kryejnë sipas një rradhë të caktuar një koitus (ceremonial).
Sipas tyre, ky operacion përcillet me dy akte: prishjen e himenit dhe
më pas marrëdhënien seksuale të dhunshme. Për dallim prej këtu, në
Malajzi, Sumatra dhe Alforos në Celebes, sipas Frojdit zhvirgjërimi
bëhet nga babai i nuses, i cili dhëndrrit ia shpien nusen “të gatshme”.
Përmasat edhe më tragjike të këtij zakoni i gjejmë në Filipine, ku
zhvirgjërimi kryhet nga gra të moshuara që kanë për profesion
zhvirgjërimin e nuses. Kurse te disa fise eskimeze, zhvirgjërimi bëhet
nga “angekoku apo prifti”. Në Francë ka rajone ku miqtë e të martuarit
qëndrojnë pas derës së dhomës martesore, duke qeshur dhe kënduar derisa
burri ta shpalosë triumfalisht para syve të tyre çarçafin e skuqur nga
pika gjaku ose prindërit e djalit ua tregojnë çarçafin në mëngjes
fqinjëve të tyre.
Simone De Beauvoir, shkruan se: “Ky
zhvirgjërim nuk është arritja harmonike e një evolucioni të
vazhdueshëm, ai është një shkëputje me të kalurën, është fillimi i një
cikli të ri”. Prandaj, jo rrallë herë vajzat e reja i nënshtrohen një
virgjërie të betuar, të cilën grekët e quajnë “Parthemos ademos”.
Krijimi
i tabuve për virgjërinë është një hendikep i madh për shoqërinë mbi të
cilën rri varur dëlirësia dhe nderi i një vajzeje. Sido që të jetë,
edhe në shoqëritë më të zhvilluara, virgjëria ka marrë një vlerë
morale, fetare e mistike dhe kjo vlerë njihet edhe sot si universale.
Këtë e dëshmojnë edhe ceremonitë e organizuara gjatë martesës. Në një
formë pak të ashpër zakoni i “natës së martesës” është ende i përhapur.
Ai ekziston, sepse ekziston forma arkaike e martesës. E tërë kjo
mbështet në ndjenjën e superioritetit të botës mashkullore, qysh prej
fëmijërisë, respektivisht prej zhvillimit të tyre gjenital. Madje jo
rastësisht për Beauvoir dallimi anatomik (ekzistenca e penisit te
mashkulli, e jo ekzistenca e “të prekshmës” te femra), vërteton ndasinë
natyrore dhe të pashmangshme. Në këtë kontekst: “Anatomia mashkullore
përbën një formë të fortë që i imponohet shpesh vajzës së vogël, dhe
ajo nuk e sheh më fare trupin e saj”, thotë ndër të tjera Simone De
Beauvoir.
Pikërisht, kjo frymë e organizimit të raporteve
ndërseksiste, bëri që në mënyrë arbitrare të mohohet kënaqja e
instinktit seksual të femrës, të cilën, Fon Kraft Ebinku e quan këtë
“bujkrobëri seksuale”.
Gjymtimi gjenital, diskriminim femëror apo vazhdimësi e traditës
Sot
në botë afër 100 milion femra janë viktimë e kësaj norme, e cila gjenë
strehë në moralin tradicional. Ndonëse, kjo është formë tejet e vrazhdë
dhe e papranueshme e “ruajtjes së nderit”, megjithatë në 24 vende
praktikohen disa mënyra të gjymtimit të organeve gjenitale të femrës.
Në
Nigeri, Togo, Somali, dhe Egjipt, femrave u gjymtohet organi gjenital
dhe me këtë rast atyre u eleminohet kënaqësia të cilën e ofron akti
seksual dhe ruhet “paprekshmëria”. Kjo gjë bëhet me anestezion natyror
nga mamitë apo plakat. Njëra nga viktimat që ka përjetuar në trupin e
saj këtë “normë” është edhe Meserak Ramsey, një vajzë e lindur në
Etiopi e cila ushtron profesionin e infermieres në Californi. Ajo është
privuar përjetësisht që të ndjejë kënaqësinë seksuale (Femal Genital
Mutilation; Violence in the name of Morality, John J. Macionis
“Sociology”).
Pasojat e gjymtimit gjenital përfshjinë katër
operacione: prerjen rrethore, e cila arrihet me prerjen e kapuçit të
kliotorisit. Në vendet muslimane, ky operacion njihet si “synet”, dhe
që ka kuptimin e fjalës “traditë” (cirkumcizion-lat). Eksizioni ka
kuptimin e prerjes së gjithë klitorisit ose e një pjese të tij.
Iinfibulacioni është kur dy anët e vulvës qepen së bashku me sature
mëndafshi ose me kapse, duke e penguar kësisoj introtusin, me
përjashtim duke e lënë me anë të drurit apo kallamit për kalimin e
urinës dhe menstruacioneve. Vajzës ia lidhin të dy këmbët dhe ajo rri
pa lëvizur për dyzet ditë, derisa të mbyllet plaga dhe operacioni i
katërt është i ashtuquajturi Mesatar, që do të thotë heqjen e
klitorisit.
Një traditë e tillë haset sot edhe në Turqi.
Autoritetet e organizatës “Human Rights”, para disa vitesh kanë kërkuar
që ky shtet islamik të parandalojë ekzaminimin e virgjinitetit të
femrave turke (State Controll of Women’s Virginity in Turkey: “A Matter
of Power”). Për dallim prej këtyre shteteve, në disa tjera, çështja e
virgjinitetit është sanksionuar me ligj. Në Sudan, ekziston një ligj
zyrtar i miratuar më 1946 dhe i cili ndalon gjymtimin gjenital. Sipas
këtij ligji, personat që e kryenin këtë akt dënoheshin me 5 vite burg
ose me gjobë. Ligje të tilla funksionojnë edhe në shumë shtete
evropiane. Përderisa në Suedi dhe Angli ka ligj të posaçëm për këtë
akt, në Francë, ekziston një nen në kuadër të Kodit Penal Francez dhe
sipas nenit 312-3, gjymtimi konsiderohet si vepër penale. Ndryshe nga
këto vende, në Kosovë, haset një formë më e modifikuar që njihet si
“kamuflim i himenit”. Sipas pohimeve të mamive është rritur dukshëm
numri i vajzave të reja, të cilat njëherë e kanë humbur virgjinitetin e
më pas kanë kërkuar ndihmën e mjekut për të bërë disa intervenime
kirurgjike kozmetike, përmes të cilave ato do të dukeshin si të
paprekura. “Këto vajza kërkojnë ndihmën e mjekut së paku tri ditë para
martesës, me ç’rast himeni i tyre qepet me penj, të cilët këputen gjatë
aktit sexual në natën e parë të martesës së tyre”, thotë një mami, e
cila punon në një ordinancë private dhe parapëlqen të mbetet anonime.
Mjekët thonë se këtë veprim e bëjnë për “të shpëtuar çiftet nga ndarja”.
veçanërisht në familjet me patriarkalitet të lartë, ku pozita e gjinive
shtrihet në një stratifikim të theksuar. Në këtë rast viktimë e këtij
stratifikimi është padyshim gruaja. Asaj, përveçse i mohohen të drejtat
elementare, ajo bëhet edhe pre e këtyre traditave dhe zakoneve që
hyjnizohen si vlera nga shumë shoqëri.
Ekzistojnë shumë arsye
pse një femër me devotshmëri ruan virgjinitetin e saj. Ai, përveçse i
nevojitet femrës si fuqi për të hyrë në jetën bashkëshortore, e bën atë
edhe të mos “turpërohet” para familjes së saj dhe të burrit, me të
cilën ajo do ta kalojë pjesën më të madhe të jetës së saj.
“Me
t’u martuar, humba virgjinitetin”, thotë një grua 54 vjeçare, duke
shtuar se “Nuk do të doja t’i falja dikujt tjetër përveq burrit tim”,
sipas së cilës virgjëria ishte e krijuar prej Zotit, për t’ia falur
vetëm burrit.
Të jesh e virgjër nuk do të thotë të jesh e
ndershme, sikundër që të jesh e zhvirgjër nuk do të thotë të jesh e
pandershme. Në shumë shoqëri bota mashkullore është e prirur që
paprekshmërinë femërore, përherë ta lidhë me jondershmërinë. Në
shoqërinë tonë ende ka një mendim kaotik sa i përket vajzave të
zhvirgjëruara. Njëra palë akuzojnë, përderisa pala tjetër, sadoqë
mundohen ta kalojnë këtë çështje dhe ta vështrojnë prej prizmit të
modernes, megjithatë nuk mund të shkëputen plotësisht nga e vjetra. Të
etur për ta shijuar “bukurinë femërore”, meshkujt kanë dëshirë që
secila nga femrat që u pëlqejnë, të jenë “pre” e tyre. Ata, madje nuk
brengosen, sepse nuk humbin asgjë nga vetja, nuk kanë “cipë”, sikundër
që ka gjinia e kundërt. Kështu që, të rrallë janë ata meshkuj, për të
mos thënë nuk ka fare, të cilët do të pranonin për grua të tyre një
femër jo të virgjër. Sado që është avancuar mendimi për këtë fenomen
femëror, megjithatë, evoluimi është më shumë simbolik se përmbajtësor.
“Natyrisht,
ta keshë femrën e virgjër është një plus, sepse ke në dorë diç të
paprekur, e që në mendjen e njeriut gjërat kësisoj konceptohen si më me
vlerë”, thotë Arbeni (24 vjeçar), student. Ndonëse ai nuk e ka provuar,
nuk është i sigurt se si do të kishte reaguar nëse femra e tij do të
dilte jo e virgjër. “Sinqerisht nuk e di, është problem që është rrahur
pak edhe në aspektin e njohurive të përgjithshme, prandaj nuk mund ta
imagjinojë reagimin tim”, sqaron Arbeni. Për dallim prej tij, Blerimi
(25), pohon me gojën plot dhe me vendosmëri se nuk do të kishte pranuar
që një femër “e provuar” nga dikush tjetër, të jetë pjesë e tij.
Gjinitë
duke iu nënshtruar një edukimi tradicional, pak dallojnë njëra prej
tjetrës, kështu që ky dallim është më shumë çështje interpretimi se sa
e mendimit ndryshe. Kjo qëndron mbi bazën e mitizimit të disa
“vlerave”, të cilat shoqëritë moderne që moti i kanë gëlltitur.
Virgjiniteti në Kosovë, ndeshje e tradicionales me modernen
Të
pyetura për virgjinitetin, femrat shqiptare edhe mëtej vazhdojnë të
ngurrojnë të flasin për përjetimin e tyre të parë me një mashkull. “Nuk
kam pas marrëdhënie me askend përveç me burrin”, përgjigjet kokëlulur
dhe fytyrëmërdhezur Ajshja, 34 vjeçare. Megjithatë, pas fjalës së parë
ajo me afsh dhe ndjenjë të veçantë vazhdon rrëfimin për gjënë të cilën
siç shprehet ajo e ka bërë “sefte”. “Dhembjet që mu shkaktuan në natën
e parë, ishin të përziera me kënaqësi, sepse këtë e kisha pritur me
vite të tëra”, shprehej ajo, derisa rikujtonte aktin e parë seksual.
Përkundër, kësaj ajo nuk e fshehë që nuk ka fort dëshirë të bisedojë
për gjëra të tilla, qoftë edhe në shoqëri të gjinisë së cilës i përket
ajo. Kjo mbase nuk është çudi. Edhe sot e kësaj dite, në familjet
kosovare, të biseduarit për temat “e nxehta” është çështje tabu, madje
edhe në familjet me pedigre intelektuale.
Në shoqëritë e
zhytura në tradicionalizëm, përveç mohimit të të drejtave tjera, femra
rëndohet edhe me “inspketimin” e gjendjes trupore të saj. Në këtë
kontekst, është shumë me rëndësi “pastërtia” e femrës, që për shoqëritë
e tilla është treguesi më domethënës i nderit dhe i sjelljeve të saja.
Femrat, të cilat hynin në jetën bashkëshortore pa himenin e tyre,
ktheheshin të nesërmen në shtëpinë e të atit, duke fituar epitetin e
“të pandershmes”. “Ne na pëlqen të bëjmë seks, por kur vie puna të
martohemi e duam nusen të virgjër”, thotë Blerimi (29). Në anën tjetër
Arta (31), thotë se virgjiniteti nuk ka kuptim të vihet para dashurisë.
“Sipas kësaj logjike, femrat e divorcuara dhe te veja, nuk duhet të
martohen”, shprehet ajo dhe shton më tej se: ”Kjo është e papranueshme
dhe diskriminim ndaj femrave në përgjithësi dhe asaj shqiptare në
veçanti”. Prandaj në shumë shoqëri ka ligje të veçanta sa i përket
virgjërisë.
Dëshira naive për njohjen e virgjërisë së femrës
në disa zakone përcaktohej dhe përcaktohet në mënyrë konkrete për të
provuar këtë “nder”, duke mos marrë në konsiderim aspak dëshirën e
nuses për ekspozimin e vaginës së saj. Madje, në disa zakone kjo gjë
provohej para dasmorëve dhe atë menjëherë pas daljes së nuses nga
“xherdeku”. Ky lloj anamneze, bëhej përmes dy pikave gjak që do të mund
të ishin shfaqur në pëlhurën e bardhë që mbulonte shtratin ku kishte
bërë natën nusja në ditën e parë të martesës së saj.
Aleks
Luarasi shkruan: “Kanunet shqiptare e respektonin dinjitetin e tjetrit
edhe në raste të tilla, por vendimi ishte i paraevokueshëm”. Çdo gjë
kthehej mbrapshtë, e përcjellur me një heshtje mortore dhe me theks të
qartë për nusen “S’a pru s’i duhet”. Në Kanunin e Lekë Dukagjinit,
virgjiniteti zë vend të veçantë edhe mbase është një nga gjërat që
sanksionohet bukur rëndë. Në Pjesën e pestë të KLD-së, flitet për
virgjërinë, por duke u interpretuar atë me fjalët e asaj kohe “Po s’u
pru grueja si duhet, burrit, kanunja i jep leje me i pre thekun a
flokun a me lshue”. Domethënë, për të zhvirgjërat, martesa nuk sillte
stabilitet emocional, por përkundrazi qelte një kapitull të vështirë
jetësorë. Pikërisht, joekzistenca e virgjërisë së vajzës llogaritej
mungesë e sinqeritetit dhe nderit të saj, e cila bëhej mollë sherri
edhe në krijimin e konflikteve të thella ndërmjet familjes së dhëndrrit
dhe të nuses. “O prishë dynjaja, na ktynihere e kemi pas zanat me shku
pa prish te burri e tash nuk e kan gajle kto t’rejat”, thotë me gjysmë
zëri, Hatixheja (68). Për këtë gjë, ajo fajëson burrat, të cilët sipas
saj “jan ba burreca e nuk jau merr kush n’dor”. Kësisoj mendonjë edhe
shumë tjerë, të cilët konsiderojnë se prishja e cipës femërore para
martesës është hap drejt “kiametit”. Kjo çasje religjioze zë vend në
logjikën e të menduarit edhe në kohën më të re, madje jo vetëm në
vendin tonë, por edhe në vendet më të largëta.
Në vende të
ndryshme të botës, prishja e virgjërisë manifestohet në mënyra të
ndryshme dhe të cilat si emërues të përbashkët kanë zakonin,
respektivisht sanksionet që i vë një grupacion i caktuar shoqëror. Në
Australi, shkatërrimi i himenit kombinohet me një akt zyrtar të
marrëdhënies seksuale. Sipas Spenserit dhe Gillenit: “Himeni shpohet në
mënyrë artificiale dhe burrat që kanë qenë të pranishëm në këtë
operacion kryejnë sipas një rradhë të caktuar një koitus (ceremonial).
Sipas tyre, ky operacion përcillet me dy akte: prishjen e himenit dhe
më pas marrëdhënien seksuale të dhunshme. Për dallim prej këtu, në
Malajzi, Sumatra dhe Alforos në Celebes, sipas Frojdit zhvirgjërimi
bëhet nga babai i nuses, i cili dhëndrrit ia shpien nusen “të gatshme”.
Përmasat edhe më tragjike të këtij zakoni i gjejmë në Filipine, ku
zhvirgjërimi kryhet nga gra të moshuara që kanë për profesion
zhvirgjërimin e nuses. Kurse te disa fise eskimeze, zhvirgjërimi bëhet
nga “angekoku apo prifti”. Në Francë ka rajone ku miqtë e të martuarit
qëndrojnë pas derës së dhomës martesore, duke qeshur dhe kënduar derisa
burri ta shpalosë triumfalisht para syve të tyre çarçafin e skuqur nga
pika gjaku ose prindërit e djalit ua tregojnë çarçafin në mëngjes
fqinjëve të tyre.
Simone De Beauvoir, shkruan se: “Ky
zhvirgjërim nuk është arritja harmonike e një evolucioni të
vazhdueshëm, ai është një shkëputje me të kalurën, është fillimi i një
cikli të ri”. Prandaj, jo rrallë herë vajzat e reja i nënshtrohen një
virgjërie të betuar, të cilën grekët e quajnë “Parthemos ademos”.
Krijimi
i tabuve për virgjërinë është një hendikep i madh për shoqërinë mbi të
cilën rri varur dëlirësia dhe nderi i një vajzeje. Sido që të jetë,
edhe në shoqëritë më të zhvilluara, virgjëria ka marrë një vlerë
morale, fetare e mistike dhe kjo vlerë njihet edhe sot si universale.
Këtë e dëshmojnë edhe ceremonitë e organizuara gjatë martesës. Në një
formë pak të ashpër zakoni i “natës së martesës” është ende i përhapur.
Ai ekziston, sepse ekziston forma arkaike e martesës. E tërë kjo
mbështet në ndjenjën e superioritetit të botës mashkullore, qysh prej
fëmijërisë, respektivisht prej zhvillimit të tyre gjenital. Madje jo
rastësisht për Beauvoir dallimi anatomik (ekzistenca e penisit te
mashkulli, e jo ekzistenca e “të prekshmës” te femra), vërteton ndasinë
natyrore dhe të pashmangshme. Në këtë kontekst: “Anatomia mashkullore
përbën një formë të fortë që i imponohet shpesh vajzës së vogël, dhe
ajo nuk e sheh më fare trupin e saj”, thotë ndër të tjera Simone De
Beauvoir.
Pikërisht, kjo frymë e organizimit të raporteve
ndërseksiste, bëri që në mënyrë arbitrare të mohohet kënaqja e
instinktit seksual të femrës, të cilën, Fon Kraft Ebinku e quan këtë
“bujkrobëri seksuale”.
Gjymtimi gjenital, diskriminim femëror apo vazhdimësi e traditës
Sot
në botë afër 100 milion femra janë viktimë e kësaj norme, e cila gjenë
strehë në moralin tradicional. Ndonëse, kjo është formë tejet e vrazhdë
dhe e papranueshme e “ruajtjes së nderit”, megjithatë në 24 vende
praktikohen disa mënyra të gjymtimit të organeve gjenitale të femrës.
Në
Nigeri, Togo, Somali, dhe Egjipt, femrave u gjymtohet organi gjenital
dhe me këtë rast atyre u eleminohet kënaqësia të cilën e ofron akti
seksual dhe ruhet “paprekshmëria”. Kjo gjë bëhet me anestezion natyror
nga mamitë apo plakat. Njëra nga viktimat që ka përjetuar në trupin e
saj këtë “normë” është edhe Meserak Ramsey, një vajzë e lindur në
Etiopi e cila ushtron profesionin e infermieres në Californi. Ajo është
privuar përjetësisht që të ndjejë kënaqësinë seksuale (Femal Genital
Mutilation; Violence in the name of Morality, John J. Macionis
“Sociology”).
Pasojat e gjymtimit gjenital përfshjinë katër
operacione: prerjen rrethore, e cila arrihet me prerjen e kapuçit të
kliotorisit. Në vendet muslimane, ky operacion njihet si “synet”, dhe
që ka kuptimin e fjalës “traditë” (cirkumcizion-lat). Eksizioni ka
kuptimin e prerjes së gjithë klitorisit ose e një pjese të tij.
Iinfibulacioni është kur dy anët e vulvës qepen së bashku me sature
mëndafshi ose me kapse, duke e penguar kësisoj introtusin, me
përjashtim duke e lënë me anë të drurit apo kallamit për kalimin e
urinës dhe menstruacioneve. Vajzës ia lidhin të dy këmbët dhe ajo rri
pa lëvizur për dyzet ditë, derisa të mbyllet plaga dhe operacioni i
katërt është i ashtuquajturi Mesatar, që do të thotë heqjen e
klitorisit.
Një traditë e tillë haset sot edhe në Turqi.
Autoritetet e organizatës “Human Rights”, para disa vitesh kanë kërkuar
që ky shtet islamik të parandalojë ekzaminimin e virgjinitetit të
femrave turke (State Controll of Women’s Virginity in Turkey: “A Matter
of Power”). Për dallim prej këtyre shteteve, në disa tjera, çështja e
virgjinitetit është sanksionuar me ligj. Në Sudan, ekziston një ligj
zyrtar i miratuar më 1946 dhe i cili ndalon gjymtimin gjenital. Sipas
këtij ligji, personat që e kryenin këtë akt dënoheshin me 5 vite burg
ose me gjobë. Ligje të tilla funksionojnë edhe në shumë shtete
evropiane. Përderisa në Suedi dhe Angli ka ligj të posaçëm për këtë
akt, në Francë, ekziston një nen në kuadër të Kodit Penal Francez dhe
sipas nenit 312-3, gjymtimi konsiderohet si vepër penale. Ndryshe nga
këto vende, në Kosovë, haset një formë më e modifikuar që njihet si
“kamuflim i himenit”. Sipas pohimeve të mamive është rritur dukshëm
numri i vajzave të reja, të cilat njëherë e kanë humbur virgjinitetin e
më pas kanë kërkuar ndihmën e mjekut për të bërë disa intervenime
kirurgjike kozmetike, përmes të cilave ato do të dukeshin si të
paprekura. “Këto vajza kërkojnë ndihmën e mjekut së paku tri ditë para
martesës, me ç’rast himeni i tyre qepet me penj, të cilët këputen gjatë
aktit sexual në natën e parë të martesës së tyre”, thotë një mami, e
cila punon në një ordinancë private dhe parapëlqen të mbetet anonime.
Mjekët thonë se këtë veprim e bëjnë për “të shpëtuar çiftet nga ndarja”.
Prada- I/e Regjistruar
- Vendbanimi : Ne Hapesire
Postime : 7718
Gjinia :
Anëtarësuar : 11/04/2010
Mosha : 112
Hobi : Ndihmes Bageri
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
sa e kish kilogramin qepa sot :roll:
nuk e dua
nuk e dua
se ajo s'eshte per mua.
e kaluara eshte ajo qe ndikon edhe ne te ardhmen.
eksperiencat e shumta =dmth ekziston mundesia te nje lekundje te mevonshme
A70
diku ka thene
une e dua makinen me 0 kilometra.
cilivizimi vjen ne nje mendje te shendoshe.
orekset perputhen sipas orekseve.
viti 2009- apo 2010 s'eshte asgje.
ti kalerosh nga e prapta eshte sikur je ne vend numero.
sa per vitet 2010 them,e kujtohuni.
dielli ka lind edhe shekuj me pare po ne te njejten kohe.
jemi ne ata qe e bejme kohen si duam.
ai stan-ka ate bulmet.
mos paragjykoni virgjerine si jo dicka te shenjte,sepse s'jeni ju ata qe e dhuruar-por natyra si shenje .
faleni ku mendoni qe dikush vlen ta jetoje ate cast-edhe ju bashke me te.
shenje qe jeta ju pret te dyve -si nje trup i vetem
nuk e dua
nuk e dua
se ajo s'eshte per mua.
e kaluara eshte ajo qe ndikon edhe ne te ardhmen.
eksperiencat e shumta =dmth ekziston mundesia te nje lekundje te mevonshme
A70
diku ka thene
une e dua makinen me 0 kilometra.
cilivizimi vjen ne nje mendje te shendoshe.
orekset perputhen sipas orekseve.
viti 2009- apo 2010 s'eshte asgje.
ti kalerosh nga e prapta eshte sikur je ne vend numero.
sa per vitet 2010 them,e kujtohuni.
dielli ka lind edhe shekuj me pare po ne te njejten kohe.
jemi ne ata qe e bejme kohen si duam.
ai stan-ka ate bulmet.
mos paragjykoni virgjerine si jo dicka te shenjte,sepse s'jeni ju ata qe e dhuruar-por natyra si shenje .
faleni ku mendoni qe dikush vlen ta jetoje ate cast-edhe ju bashke me te.
shenje qe jeta ju pret te dyve -si nje trup i vetem
bobi 10- WebMaster
- Postime : 12756
Gjinia :
Anëtarësuar : 02/09/2010
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Domethene mendimi jot bobi cili eshte tamom [You must be registered and logged in to see this image.]
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
s'thash gje une 00027003
bobi 10- WebMaster
- Postime : 12756
Gjinia :
Anëtarësuar : 02/09/2010
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
do thesha dicka por me duhet te perdor nje fjalor jo te kendshem per ta shpjeguar sa me mire...keshtu qe po e le po them vetem shume shamate per asgje...
Vizitor- Vizitor
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Jo mo ti diskutove po mendimin tend se the akoma [You must be registered and logged in to see this image.]
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
te tille ndoshta e sheh ti prankster67Klea@Love shkruajti:Jo mo ti diskutove po mendimin tend se the akoma [You must be registered and logged in to see this image.]
bobi 10- WebMaster
- Postime : 12756
Gjinia :
Anëtarësuar : 02/09/2010
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Un se shikoj te tille [You must be registered and logged in to see this image.]
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
bobi 10 shkruajti:sa e kish kilogramin qepa sot :roll:
nuk e dua
nuk e dua
se ajo s'eshte per mua.
e kaluara eshte ajo qe ndikon edhe ne te ardhmen.
eksperiencat e shumta =dmth ekziston mundesia te nje lekundje te mevonshme
A70
diku ka thene
une e dua makinen me 0 kilometra.
cilivizimi vjen ne nje mendje te shendoshe.
orekset perputhen sipas orekseve.
viti 2009- apo 2010 s'eshte asgje.
ti kalerosh nga e prapta eshte sikur je ne vend numero.
sa per vitet 2010 them,e kujtohuni.
dielli ka lind edhe shekuj me pare po ne te njejten kohe.
jemi ne ata qe e bejme kohen si duam.
ai stan-ka ate bulmet.
mos paragjykoni virgjerine si jo dicka te shenjte,sepse s'jeni ju ata qe e dhuruar-por natyra si shenje .
faleni ku mendoni qe dikush vlen ta jetoje ate cast-edhe ju bashke me te.
shenje qe jeta ju pret te dyve -si nje trup i vetem
bjeri trup o burr pro apo kunder ti lermi atoj rreth e rrotull
Prada- I/e Regjistruar
- Vendbanimi : Ne Hapesire
Postime : 7718
Gjinia :
Anëtarësuar : 11/04/2010
Mosha : 112
Hobi : Ndihmes Bageri
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
ok
sa per temen,mos dal jashte saj.
VIRGJERINE tek nje vajze e vleresoj aq sa vlereson ajo veten.
sa e rendesishme eshte per mua.
per mua eshte e rendesihme vetem per ate qe une jam lidhur-do lidhem,,,,,,,,,,,,,,,,,
eshte e rendesihme.kaq
sa per temen,mos dal jashte saj.
VIRGJERINE tek nje vajze e vleresoj aq sa vlereson ajo veten.
sa e rendesishme eshte per mua.
per mua eshte e rendesihme vetem per ate qe une jam lidhur-do lidhem,,,,,,,,,,,,,,,,,
eshte e rendesihme.kaq
bobi 10- WebMaster
- Postime : 12756
Gjinia :
Anëtarësuar : 02/09/2010
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:Klea@Love shkruajti::roll:
bobi 10- WebMaster
- Postime : 12756
Gjinia :
Anëtarësuar : 02/09/2010
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Domethene mos ti bie rrotull fare muhabetit un qe sjam sot e virgjer e shum femra te tjera sot skemi vlere si femra mesa po kuptoj ne disa postime
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
pse e shikon ashtu :roll:Klea@Love shkruajti:Domethene mos ti bie rrotull fare muhabetit un qe sjam sot e virgjer e shum femra te tjera sot skemi vlere si femra mesa po kuptoj ne disa postime
vlerat s'mbahen nga nje cipe,e kam thene edhe diku
ndjese per te folmen brutale.
disa gjera ecin paralel.
vlerat gjithkush i nderton ato.
me ate s'abuzohet,edhe gjejn shkak edhe justifikohen me emancipimin :roll:
pastaj ka djem qe thojne
s'loz rol per mua.
ndahen ne dy kategori
po edhe jo
bobi 10- WebMaster
- Postime : 12756
Gjinia :
Anëtarësuar : 02/09/2010
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
me jep nje pergjigje me te sakte bobi per ty femra qe nuk eshte e virgjer cfar mendon per te
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
shumë e rëndësishme dhe e vlerësoj lartë virgjërin e një femre.
stralli- I/e Regjistruar
- Vendbanimi : Nën hijen e malit Sharr
Postime : 1242
Gjinia :
Anëtarësuar : 11/10/2010
Mosha : 58
Hobi : Shetitja në natyrë
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
Klea@Love shkruajti:Domethene mos ti bie rrotull fare muhabetit un qe sjam sot e virgjer e shum femra te tjera sot skemi vlere si femra mesa po kuptoj ne disa postime
MOS ME PYET MUA SE DOTATHEM TROQ NE SY E MOS TE NGELET HATRI
Prada- I/e Regjistruar
- Vendbanimi : Ne Hapesire
Postime : 7718
Gjinia :
Anëtarësuar : 11/04/2010
Mosha : 112
Hobi : Ndihmes Bageri
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
une do te thoja se virgjeria eshte ndertim pa leje
AlBora- I/e Regjistruar
- Vendbanimi : prishtina
Postime : 2297
Gjinia :
Anëtarësuar : 19/10/2010
Mosha : 42
Hobi : leximi
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
po eshte e rendsishme nese je veti ivegjire krko te vergjir nse jo mose kerko
pexha- V.I.P Anëtarë
- Vendbanimi : Dardan
Postime : 5786
Gjinia :
Anëtarësuar : 28/01/2010
Hobi : dizajner
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
AlBora shkruajti:une do te thoja se virgjeria eshte ndertim pa leje
Dhe ndertimi me leje cili eshte?
Jo po qe te kuptojme ndertimin pa leje, te cilin thua!
___
Virgjeria eshte moral mbi te gjitha, te cilen e mbeshtet me njeriun e jetes dhe vetem.
Jo si ne kohet e sotme qe ***** qe ne moshen 14!...
Vizitor- Vizitor
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
per mua ka shum rendesi nje femer e virgjer se tregon karakterin e saj edhe une e vlersoj shume edhe filloj shpejte e shpejte pune per ta shpartalluar
xhoni_bravo- I/e Regjistruar
- Vendbanimi : tiran albania
Postime : 4241
Gjinia :
Anëtarësuar : 14/07/2010
Mosha : 45
Hobi : sekret
Re: Nje pytje per djemt?Sa e rendesishme esht per ju virgjeria e nje vajze?Dhe sa e vlersoni?
UNE PER VETE PER TE EVITUAR MERZITJEN ULTERIORE THEM
MJAFT.....AS REPLIKOJE FFARE PER VIRGJERINE....
MJAFT.....AS REPLIKOJE FFARE PER VIRGJERINE....
EpiKada- Princeshë
- Vendbanimi : Cteduhetty
Postime : 5045
Gjinia :
Anëtarësuar : 20/10/2010
Hobi : Kelion
Faqja 2 e 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Mbytet në det 19- vjeçari
» Virgjeria Artificiale - Sukses Apo Rrezik
» Virgjeria Tek Cunat?
» Virgjeria (Endrra Shqiptare dhe zhgenjimi prej saj)
» Bellucci: Virgjëria nuk ka vlerë
» Virgjeria Artificiale - Sukses Apo Rrezik
» Virgjeria Tek Cunat?
» Virgjeria (Endrra Shqiptare dhe zhgenjimi prej saj)
» Bellucci: Virgjëria nuk ka vlerë
Faqja 2 e 3
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi