Morali njeriu të thjeshtë dhe morali politik.
2 posters
Faqja 1 e 1
Morali njeriu të thjeshtë dhe morali politik.
A ka mundësi që politikani i suksesshëm të jetojë sipas parimeve morale të fesë?”
Skena jonë politike më tepër u përngjan serialeve meksikane sesa politikëbëries serioze. Intrigat, dredhitë, përbaltja e kundërshtarit politik kanë npërparësi ndaja analizave politike dhe strategjive zhvillimore serioze. Në një mjedis të atillë është rëndë të flasësh për ruajtjen e integritetit moral të politikanit, gjë kjo që në veçanti vlen për politikanët që merren si të suksesshëm.
Opinioni publik dhe shoqëria në të cilënb jetojmë dalëngadalë po iu adaptohen luftës dhe sjelljes së tillë politike, kështuqë një gjë e tillë tanimë konsiderohet si krejtësisht normale. Gënjeshtra dhe mashtrimi janë mjete legjitime në luftën politike jnëse kanë për qëllim diskualifikimin e kundërshtarit politik, megjithëse shpesh shkohet edhe në diskualifikimin dhe përçmimin e tij edhe si njeri. Tanimë shfrytëzimi i padrejtë i pronës shtetërore konsiderohet si një gjë e nënkuptuar. S’kanë thënë kot populli: “Është rëndë të punosh te mjalta e të mos ëmbëltohesh!”
Dalëngadalë në shoqërinë tonë po paraqiten dy lloje të moralit që s’kanë asgjë të përbashkët. Morali i politikës dhe jetës publike nga njëra anë dhe morli i njeriut të thjeshtë nga ana tjetër.
Te morali i politikës gjithçka që shpie te qëllimi i synuar është e lejuar (Machiavelli). në një diskurs të tillë asgjë s’mund të na habisë ose befasojë. Morali fetar shpesh është pengesë në jetën politike të njerëzve. Politikanët tanë një gjë të tillë e mendojnë por s’guxojnë ta thonë hapur. Përderisa si papagaj theksojnë vlerën e moralit krishter, shumë pak prej tyrejetojnë në pajtim me atë për të cilën rrahin gjoks. Madje mund të thuhet se në këtë drejtim më i zëshëm është psuhteti, sepse gjithkujt i npërgjigjet që ktë ketë ithtarë që kur ua mëshon nga njëra faqe e kthejnë tjetrën, të cilët nuk gënjejnë dhe durojnë të gjitha padrejtësitë e kësaj “bote të devijuar”.
A ju kujtohet ndonjë politikan i trevave tona që në mënyrë strikte u përmbahet dhjetë Urdhëresave Hyjnore (dekameron), që i përmbahet parimit “Duaje të afërmin tënd!”, “Mos gënje!”, “Mos vidh!”? Nëse ju kujtohet ndonjë i tillë, me siguri se tanimë nuk është pushtet.
Morali i njeriut të thjeshtë synon të arrijë idealet fetare, ose t’i imitojë sa më mirë. Kështuqë ka raste kur njerëzit ndihmojnë tjetrin duke dhënë gjënë e fundit që kanë, kur hidhen në zjarr për të shpëtuar tjetrin. të jetosh sipas parimeve hyjnore është shumë rëndë në kohën tonë (Çdo të bënit pa banka, kredite dhe kamatë?). Ekonomia e tregut, shoqëria në tranzicion, ligji i më të fortit dhe lufta e çdoditshme për mbijetesë s’i japin shumë hapësirë moralit fetar i cili është mbizotërues tek ne. Të jetosh sipas kodit fetar sot do të thotë të largiohesh prej njerëzve, të izolohesh prej gjithçkafit.
Shumicës së njerëzve kjo mospërputhje s’ju bie rëndë sepse në l;uftën për jetë s’kanë kohë të mendojnë për gjëra të tilla. Atyre që ky diskontinuitet u pengon tërhiqen prej “jetës së përditshme” dhe mbeten mbrapa kritereve të përditshme të rrugës së njëjtë ose iu dorëzohen kënaqësive materiale.
Jo chit chat temen ju lutem diskutim te kendshem edhe pa keqkuptime secili te japi mendimin e ti pa ofenduar .
Skena jonë politike më tepër u përngjan serialeve meksikane sesa politikëbëries serioze. Intrigat, dredhitë, përbaltja e kundërshtarit politik kanë npërparësi ndaja analizave politike dhe strategjive zhvillimore serioze. Në një mjedis të atillë është rëndë të flasësh për ruajtjen e integritetit moral të politikanit, gjë kjo që në veçanti vlen për politikanët që merren si të suksesshëm.
Opinioni publik dhe shoqëria në të cilënb jetojmë dalëngadalë po iu adaptohen luftës dhe sjelljes së tillë politike, kështuqë një gjë e tillë tanimë konsiderohet si krejtësisht normale. Gënjeshtra dhe mashtrimi janë mjete legjitime në luftën politike jnëse kanë për qëllim diskualifikimin e kundërshtarit politik, megjithëse shpesh shkohet edhe në diskualifikimin dhe përçmimin e tij edhe si njeri. Tanimë shfrytëzimi i padrejtë i pronës shtetërore konsiderohet si një gjë e nënkuptuar. S’kanë thënë kot populli: “Është rëndë të punosh te mjalta e të mos ëmbëltohesh!”
Dalëngadalë në shoqërinë tonë po paraqiten dy lloje të moralit që s’kanë asgjë të përbashkët. Morali i politikës dhe jetës publike nga njëra anë dhe morli i njeriut të thjeshtë nga ana tjetër.
Te morali i politikës gjithçka që shpie te qëllimi i synuar është e lejuar (Machiavelli). në një diskurs të tillë asgjë s’mund të na habisë ose befasojë. Morali fetar shpesh është pengesë në jetën politike të njerëzve. Politikanët tanë një gjë të tillë e mendojnë por s’guxojnë ta thonë hapur. Përderisa si papagaj theksojnë vlerën e moralit krishter, shumë pak prej tyrejetojnë në pajtim me atë për të cilën rrahin gjoks. Madje mund të thuhet se në këtë drejtim më i zëshëm është psuhteti, sepse gjithkujt i npërgjigjet që ktë ketë ithtarë që kur ua mëshon nga njëra faqe e kthejnë tjetrën, të cilët nuk gënjejnë dhe durojnë të gjitha padrejtësitë e kësaj “bote të devijuar”.
A ju kujtohet ndonjë politikan i trevave tona që në mënyrë strikte u përmbahet dhjetë Urdhëresave Hyjnore (dekameron), që i përmbahet parimit “Duaje të afërmin tënd!”, “Mos gënje!”, “Mos vidh!”? Nëse ju kujtohet ndonjë i tillë, me siguri se tanimë nuk është pushtet.
Morali i njeriut të thjeshtë synon të arrijë idealet fetare, ose t’i imitojë sa më mirë. Kështuqë ka raste kur njerëzit ndihmojnë tjetrin duke dhënë gjënë e fundit që kanë, kur hidhen në zjarr për të shpëtuar tjetrin. të jetosh sipas parimeve hyjnore është shumë rëndë në kohën tonë (Çdo të bënit pa banka, kredite dhe kamatë?). Ekonomia e tregut, shoqëria në tranzicion, ligji i më të fortit dhe lufta e çdoditshme për mbijetesë s’i japin shumë hapësirë moralit fetar i cili është mbizotërues tek ne. Të jetosh sipas kodit fetar sot do të thotë të largiohesh prej njerëzve, të izolohesh prej gjithçkafit.
Shumicës së njerëzve kjo mospërputhje s’ju bie rëndë sepse në l;uftën për jetë s’kanë kohë të mendojnë për gjëra të tilla. Atyre që ky diskontinuitet u pengon tërhiqen prej “jetës së përditshme” dhe mbeten mbrapa kritereve të përditshme të rrugës së njëjtë ose iu dorëzohen kënaqësive materiale.
Jo chit chat temen ju lutem diskutim te kendshem edhe pa keqkuptime secili te japi mendimin e ti pa ofenduar .
Re: Morali njeriu të thjeshtë dhe morali politik.
moralin mund ta bej dikush qe i jep hall jetes,dhe i jepp halles problemeve njerezore;po ta shohim ne kendveshtrimin politik;poiltikanet tan nuk e kan per turp qe te thon pa pik problemi sesa esht rroga e tyre,ndersa po ta shohim nga ajo e thjeshte jan thashethemet dhe injjoranca qe po i mbulon cdo dit e me shum njerezit
Anakonda- V.I.P Anëtarë
- Vendbanimi : Australia
Postime : 31717
Gjinia :
Anëtarësuar : 02/12/2011
Mosha : 34
Hobi : Once Upon A Time
Similar topics
» Morali
» Rinia dhe morali.
» Rinia dhe morali
» Morali, etika dhe ndërgjegja
» Morali.(njerezor dhe hyjnor)apo.........
» Rinia dhe morali.
» Rinia dhe morali
» Morali, etika dhe ndërgjegja
» Morali.(njerezor dhe hyjnor)apo.........
Faqja 1 e 1
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi