Klea Love Forum
Klea Love Forum - Welcome
Rrëshen-Kalimash, 3 variantet e mirëmbajtjes People-icon
Mirë se vini në Klea Love Forum, Ju ftojmë që të Regjistroheni, në mënyre që të keni aksese në të gjitha kategorit dhe temat, në Klea Love Forum, mund të gjeni Shoqeri, Filma Shqip dhe të huaj, Muzikën më të re 2013, DVD Humore shqip, Këshilla Mjeksore, Diskutime, Video Klipe, Kuriozitete, dhe Lajmet më të reja nga vendi dhe bota.

KleaLove.com / Staff.


Join the forum, it's quick and easy

Klea Love Forum
Klea Love Forum - Welcome
Rrëshen-Kalimash, 3 variantet e mirëmbajtjes People-icon
Mirë se vini në Klea Love Forum, Ju ftojmë që të Regjistroheni, në mënyre që të keni aksese në të gjitha kategorit dhe temat, në Klea Love Forum, mund të gjeni Shoqeri, Filma Shqip dhe të huaj, Muzikën më të re 2013, DVD Humore shqip, Këshilla Mjeksore, Diskutime, Video Klipe, Kuriozitete, dhe Lajmet më të reja nga vendi dhe bota.

KleaLove.com / Staff.
Klea Love Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rrëshen-Kalimash, 3 variantet e mirëmbajtjes

Shko poshtë

Rrëshen-Kalimash, 3 variantet e mirëmbajtjes Empty Rrëshen-Kalimash, 3 variantet e mirëmbajtjes

Mesazh nga Vizitor Fri 28 May 2010 - 3:19

Rrëshen-Kalimash, 3 variantet e mirëmbajtjes Rruga-durres-kukesTani që rruga Rrëshen-Kalimash ka përfunduar së ndërtuari, duke lënë disa pjesë teknike të njërit tunel që hapet në shtator, qeverisë i duhet të bëjë llogaritë për mirëmbajtjen e saj.

Rruga është tërësisht funksionale për të përballuar fluksin e turistëve, si dhe mjeteve të rënda të transportit për qëllime tregtie, për pasojë amortizimi i saj do të krijojë kosto shtesë për buxhetin e Drejtorisë së Përgjithshme të Rrugëve.

“Shqip” ka mësuar tri variantet që po shqyrton aktualisht Ministria e Transporteve lidhur me mirëmbajtjen e rrugës, rreth 60 kilometra e gjatë.

E para flet për një kompani private, e kontraktuar nga qeveria (PPP-Partneritet Publik Privat), e cila me paratë e buxhetit do të mirëmbajë rrugën kundrejt një fitimi.

E dyta shihet si mundësi me forcat e veta, pra qeveria shqiptare të mobilizojë drejtoritë rajonale të rrugëve që prekin segmentin (sikurse veprohet sot) dhe po nga buxheti i shtetit, të bëhet e mundur mirëmbajtja.

Kurse e treta, më e debatueshme dhe më e realizuar, është dhënia me koncesion, pra vendosja e tarifës për kalimin e rrugës, të ardhurat e së cilës do të menaxhohen nga kompania private që do mirëmbajë tunelin dhe pjesët e tjera të segmentit.

Nëse qeveria vendos aplikimin e skemës me koncesion, i duhet të bëjë të tjera llogaritje mbi nivelin e tarifës.
Anonymous
Vizitor
Vizitor


Mbrapsht në krye Shko poshtë

Mbrapsht në krye

- Similar topics

 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi