SHKURTË KADRIU -ÇITAKU
2 posters
Faqja 1 e 1
SHKURTË KADRIU -ÇITAKU
MESKOHË
Po e zëmë së më mbyti breshka
Më shqyen lepujt e fjalës
Rrënqethtas zgjohet mendimi,
gllabëron të shenjtën kokë
ulkonjë e mbarimit të vjetër
më ngjitet lehtas për trupi
sytrembur më vështron
gojëhapur më gërrhet
me shpirtin ç’akorduar
plas kohën e shkuar
në hartën e grisur.
Po e zëmë së më mbyti breshka
Më shqyen lepujt e fjalës
Rrënqethtas zgjohet mendimi,
gllabëron të shenjtën kokë
ulkonjë e mbarimit të vjetër
më ngjitet lehtas për trupi
sytrembur më vështron
gojëhapur më gërrhet
me shpirtin ç’akorduar
plas kohën e shkuar
në hartën e grisur.
Shaban Cakolli- Legjendë
- Postime : 6690
Anëtarësuar : 04/02/2009
Re: SHKURTË KADRIU -ÇITAKU
PEISAZH I KOHËVE TË HUMBURA
E vrap me kohën rrotullohet
nata e papagallit plak
sydremitur, seç flet hëna
mbytë mërzinë pak nga pak
Di të tremb dhe nje shtrëngim
lak a fyt e fyt në lak
Hapa rrugën përtej zjarrit
Vrap e vrap e vrap e vrap
Zhurmë e rrotës së mullirit
Gurgullimë e përroit plak
Më mbush zemrën plotë me hove
Rak e tak e tak e rak.
E vrap me kohën rrotullohet
nata e papagallit plak
sydremitur, seç flet hëna
mbytë mërzinë pak nga pak
Di të tremb dhe nje shtrëngim
lak a fyt e fyt në lak
Hapa rrugën përtej zjarrit
Vrap e vrap e vrap e vrap
Zhurmë e rrotës së mullirit
Gurgullimë e përroit plak
Më mbush zemrën plotë me hove
Rak e tak e tak e rak.
Shaban Cakolli- Legjendë
- Postime : 6690
Anëtarësuar : 04/02/2009
Re: SHKURTË KADRIU -ÇITAKU
HUMBJE
E qyteti më bëhet X
rrugët më janë fjalë
përdridhur me vetminë
ndiqemi hë për hë…
…e skuqet jeta
në këmishën e krimbur
symbylltas luan fati
në natën e zezë
ëndërrat mjegullohen
e pikë shiu s’ka.
E qyteti më bëhet X
rrugët më janë fjalë
përdridhur me vetminë
ndiqemi hë për hë…
…e skuqet jeta
në këmishën e krimbur
symbylltas luan fati
në natën e zezë
ëndërrat mjegullohen
e pikë shiu s’ka.
Shaban Cakolli- Legjendë
- Postime : 6690
Anëtarësuar : 04/02/2009
Re: SHKURTË KADRIU -ÇITAKU
FRYMA E SHKRIMIT
Thyhet numëratore kafshimi
E pjerrtas rri koka!?
…në mur improvizim perdesh
shqyen shenjat e fshehta
që vidhen dora-dorës
Libri im ka kokë njeriu.
Po gërvishtemi keqas
Në kokrra ëndërrash
mbarimi ngulfat rrotullimin,
futur në shtratin e heshtjes
po më vdes ngapak poezia.
Shpirti im
nuk fal, as vargu im
e pritet, e s’pritet
Ehuuuuu
sa rrallë e sa mallë
po më vret shtegtimi…
Thyhet numëratore kafshimi
E pjerrtas rri koka!?
…në mur improvizim perdesh
shqyen shenjat e fshehta
që vidhen dora-dorës
Libri im ka kokë njeriu.
Po gërvishtemi keqas
Në kokrra ëndërrash
mbarimi ngulfat rrotullimin,
futur në shtratin e heshtjes
po më vdes ngapak poezia.
Shpirti im
nuk fal, as vargu im
e pritet, e s’pritet
Ehuuuuu
sa rrallë e sa mallë
po më vret shtegtimi…
Shaban Cakolli- Legjendë
- Postime : 6690
Anëtarësuar : 04/02/2009
Re: SHKURTË KADRIU -ÇITAKU
NJËHERË
Kam humbur të jem kohë
Kështu po nis fillimi
E ditkam ta bind veten
Për të harruar jetësisht
Po pse m’u dashka kjo
Tjetërsimi s’përkon me mua
Kam humbur të jem kohë
Kështu po nis fillimi
E ditkam ta bind veten
Për të harruar jetësisht
Po pse m’u dashka kjo
Tjetërsimi s’përkon me mua
Shaban Cakolli- Legjendë
- Postime : 6690
Anëtarësuar : 04/02/2009
Re: SHKURTË KADRIU -ÇITAKU
HIDHËRIMI
Një gotë ujë dhe mollën
Ta përbijë një jetë
Rrëzohen muret e shpirtit si letrat nga dora
kështu po nis fillimi
Pikon lot në shpirt
Si ta them nuk di
Nuk ka mbledhje, zbritje
Krejt çka mund të them
Se te dua vargu im i ri
Pse nise kështu?!
Pa zë... me zë
në rrugët e përbotshme
Njerëzia vazhdon jetën
Ata nuk na njohin, ata nuk na shohin
E ne mbysim heshtjen
Me hapat si në vrap
Tak e krak e rak e tak
Po zë nga goja s’qitëm
Ne jemi një e vetes i falet
Po... rruga ish e gjatë e hapat
Si në vrap...
Një gotë ujë dhe mollën
Ta përbijë një jetë
Rrëzohen muret e shpirtit si letrat nga dora
kështu po nis fillimi
Pikon lot në shpirt
Si ta them nuk di
Nuk ka mbledhje, zbritje
Krejt çka mund të them
Se te dua vargu im i ri
Pse nise kështu?!
Pa zë... me zë
në rrugët e përbotshme
Njerëzia vazhdon jetën
Ata nuk na njohin, ata nuk na shohin
E ne mbysim heshtjen
Me hapat si në vrap
Tak e krak e rak e tak
Po zë nga goja s’qitëm
Ne jemi një e vetes i falet
Po... rruga ish e gjatë e hapat
Si në vrap...
Shaban Cakolli- Legjendë
- Postime : 6690
Anëtarësuar : 04/02/2009
Re: SHKURTË KADRIU -ÇITAKU
TË JETOJ
Më mban të gjallë
qiell i reve të zeza
që shëtisin hapësirën time
mbuluar me gur të thyer
Mos ma ndal rrugën e nisur
aromë trëndafili
më thuaj përjetë të dua vetëm ty
të njohin shtatë palë qiej
se ne jemi Unë, Ti nuk ka mes nesh
Këtu pat dicka që vargut s’i pëlqeu
U degdisa në lisin që kurrë se kisha parë
Për hirë të poezisë
trishtimi im i vjetër
më lerë të jetoj.
Më mban të gjallë
qiell i reve të zeza
që shëtisin hapësirën time
mbuluar me gur të thyer
Mos ma ndal rrugën e nisur
aromë trëndafili
më thuaj përjetë të dua vetëm ty
të njohin shtatë palë qiej
se ne jemi Unë, Ti nuk ka mes nesh
Këtu pat dicka që vargut s’i pëlqeu
U degdisa në lisin që kurrë se kisha parë
Për hirë të poezisë
trishtimi im i vjetër
më lerë të jetoj.
Shaban Cakolli- Legjendë
- Postime : 6690
Anëtarësuar : 04/02/2009
Re: SHKURTË KADRIU -ÇITAKU
Vepra e MërzisëVështrim
kritik
Jeta me thyerjet e
saj absurde deri në ekstrem është bërë skenë e mërzisë në të përhershmen
jetësore, e cila tani në shumë poezi del në variante të shumta të
deklamimit e të argumentimit, variante jetësore nëpër të cilat autorja
është sprovuar e lënduar vazhdimisht.
Nga Flamur Maloku
Në
shtrirjen e mendimeve të shumta imagjinatave, karshi filozofisë së
heshtur subjektive shkruhet teksti poetik “Vija e ftohtë” e poetes së re
Shkurtë Kadriu. Vija e ftohtë bëhet vepër e mërzisë subjektive, figurë
personale/pozicionim personal/sinonim i dhembjes, e cila del nga bota e
filozofisë subjektive përmes një sistemi të menduar figurativ, e që do
të ndërtohet e rindërtohet në tërësinë e tekstit nëpërmjet heshtjes
shpirtërore në kohë. Heshtja në diskursin metaforik bëhet ftohtësi e
njeriut të dëshpëruar e të thyer shpirtërisht. Thyerja shpirtërore bëhet
dhembshuri emocionale në kohën e shkrimit. Poetja nëpër rrugët e
tanishme jetësore thur ngadalë vijën e ftohtë, pra vijën e heshtjes,
vijë në të cilën personalizohet së bashku me dhembjen që ka në jetë.
Jeta me thyerjet e saj absurde deri në ekstrem është bërë skenë e
mërzisë në të përhershmen jetësore, e cila tani në shumë poezi del në
variante të shumta të deklamimit e të argumentimit, variante jetësore
nëpër të cilat autorja është sprovuar e lënduar vazhdimisht. Lëndimet
janë të mëdha në jetë. S’ka harrim të asaj që ka bërë varrë në shpirt.
Pra, shkrimi i figurshëm shënjon idenë se autorja nuk ka më forcë,
ndihet e ligështuar dhe kërkon një kapërcim të kësaj gjendje, por me
pamundësi veprimi. Shkurt, mungon forca, për të dalë përtej kësaj
ligështie të mërzitshme, sepse jeta është bërë skenë e mërzisë, skenë e
monotonisë shpirtërore. Shenjat e
mërzisë/vetmisë/pikëllimit/dëshpërimit, vendosen në trupin e tekstit në
diskursin e mundshëm shpirtëror. Diskursi i mundshëm përcillet me
përsëritje të vazhdueshme të dhembjes të të qenit njeri, me shkeljet, me
turpërimet e vazhdueshme që i bëhen në jetën reale. Andaj autorja
mundohet të ikë nga realja e lodhshme dhe dëshiron të futet në botën e
vetvetes, botë kjo që bëhet përherë e pranishme. Edhe në këtë hyrje të
vetvetes nuk ka qetësi, sepse reflektohet kudo një zhgënjim, një
mospajtim subjektiv. Mospajtimi del në gjuhën e figurës, ashtu
lehtësisht me përplot emocione, duke e theksuar shenjën subjektive ndaj
asaj që të shkakton dhembje, mërzitja jetësore:
Diku brenda meje
Ngjyrat
plastike
Lozin me errësirën
Nga pëlhurë e mugët
Mbi
xhamin e thyer
Nuk shoh rrezet e ftohta
Ku nxin jeta
Ngjyrat
plastike, që kanë hyrë brenda së bashku më errësirën, shënjojnë
monotoninë e mërzitshme të jetës subjektive. Jeta është bërë
lodhje-vrarje shpirtërore në kohën e tanishme. Xhami i thyer në tërësinë
tekstore shënjon konotacionin e thyerjes shpirtërore, pse jo edhe atë
të fatit jetësor. Të menduarit subjektiv shkon dhe zgjatet. Rrugët
degëzohen emocionalisht, që mbesin përherë në dhembje. Rrugët e dhembjes
kanë lënë gjurmë të vrarjes-ligështisë. Këto gjurmë autorja i sheh kur i
rikthehet pasqyrës. Pasqyra bëhet reflektim i kësaj vrarje
brendore-emocionale në kohë:
Hapi sytë koka seç mu mpi
Në
rrugët që zgjateshin
Si gjethet e librit
Degëzuar me
dhembjen
E pash të vrarë
Vetën në pasqyrë
Njeriu
në pasqyrë sheh vetveten. Duke e parë vetveten ai futet në botën e
mendimit. Duke rikujtuar para pasqyrës, ngadalë, thur kohën e
përjetimit-gëzimit-hidhërimit. Duke qëndruar pranë pasqyrës sheh gjurmët
e kohës reale. Nganjëherë njeriu nuk ka forcë të përballojë pasqyrën,
ndihet i ligështuar dhe ikën nga ajo që ia paraqet pasqyra. Mirëpo,
autorja në këtë rast nuk largohet, rri pranë dhembjes, sheh veten të
vrarë në kohë, me përplot degëzime të lodhjes-molisjes shpirtërore.
Anonimiteti ekzistencial
Gjithnjë duke i parë figurat tekstore,
të cilat konotojnë përhumbjen e subjektit në kohë, koha bëhet e
papërballueshme dhe nganjëherë e shndërrojnë subjektin në një gjendje
oniriste shpirtërore. Kjo gjendje subjektive pranohet. Duke u pranuar
ajo edhe figurohet, çdoherë nëpërmjet semantikës diskurseve, pra thuret
ajo që autorja e quan kafshim ngushëllimesh mes veti, që nis e soset mbi
ndjenjën e mundimshme:
Kafshohen ngushëllimet mes veti
Ditët
gjelbëroshe hutohen
Në shikimet syhapuar
Turpshëm
shtrydhen ndjenjat
Këtu turpshëm shtrydhen ndjenjat e njeriut.
Ngushëllimet në trupin-shpirtin kafshohen e thellohen në fundosjen e
hutuar të jetës. Dhembja shtrihet përmes një horizonti të flakëruar, e
cila çdoherë niset nga individualja duke shkuar të metafizika
shpirtërore. Njohjet e dikurshme subjektive humbasin në të trishtën
kohë, qyteti bëhet i panjohur X, anonimitet i ekzistenciales. Vetëm
fjalët, pse jo edhe të pakuptimta, bëhen rrugë të vetmisë. Autorja jeton
me këtë vetmi të rëndë, në anonimitetin ekzistencial e shpirtëror.
Mosnjohja merr gradacion të theksuar, ndërsa fati i brishtë luan lojën e
tij të vazhdueshëm, ashtu symbyllas që kthehet në natën e zezë
subjektive:
E qyteti më bëhet x
Rrugët më janë fjalë
Përdredhur
me vetminë
...................................
Symbylltas
luani fati
Në natën e zezë
Ëndrrat mjegullohen
Ëndrrat
mjegullohen bëhen të paqarta, duke vënë në pah ligësinë personale. E
gjithë kjo realizohet kryesisht mbi zhgënjimin që figurshëm elaborohet
në tekst. Nata e zezë i shkon për shtat trupit të molisur. Ndërsa
dhembja subjektive vazhdon në kohë. Lotët, ashtu vjedhurazi, dalin në
heshtjen plot vetmi:
Vjedhurazi lotova
Heshtja u
shkallëzua
Murkinez i vetmisë
Kurorëzoi vuajtjen
Vetmia
këtu shkon dhe bëhet figurë, zgjatet e shkallëzohet në heshtjen, për të
marrë epitetin e figurshëm Murkinez, duke depërtuar gjithnjë mbi
vuajtjen shpirtërore, tanimë e kurorëzuar, që ka prekur po thuajse edhe
qiellin. Monotonia shihet, preket, shmangie nuk ka, thuajse jeta e
subjektit ka marrë tatëpjetën. Sfida jetësore, me baticat dhe zbaticat e
saj, deklamohet gjithnjë mbi fajësinë. Autorja e ka të qartë se jeta
është pafajësi në esencë, mirëpo për tjetrin kjo nuk kuptohet, andaj
edhe vepron në mënyrë të pakontrolluar, të pavetëdijshme, duke ia
mbyllur të gjitha shtigjet e mundshme të pafajshmit deri në ekstremin e
mundshëm. Nëpër këto sprova të përditshme subjektive, mërzia, dhembja,
bëhen të mëdha dhe pa dëshirë kacafyten ndërmjet vete në trupin-shpirtin
e njeriut, duke shkaktuar traumë-çmendi. Duke e parë këtë çmenduri të
kohës bashkëkohore, ku i pafajshmi nuk vërehet fare nga turma
poshtëruese, nga turma që jeton në kohën e injorancës. Autorja mundohet
të këmbëngulë, duke i vënë në pah këto gjëra që e kanë kapluar jetën e
njeriut të sotëm. Mbi këto gjëra, lodhja është bërë e mundimshme,
mundësia për t’i shmangur është e vogël dhe forcë nuk ka. Andaj, heshtja
lidhet e preket deri në atë masë, sa që poetja jetën e quan skenë e
mërzisë, ku i pafajshmi bie viktimë i të fajshmit në të përhershmen
jetësore.
kritik
Jeta me thyerjet e
saj absurde deri në ekstrem është bërë skenë e mërzisë në të përhershmen
jetësore, e cila tani në shumë poezi del në variante të shumta të
deklamimit e të argumentimit, variante jetësore nëpër të cilat autorja
është sprovuar e lënduar vazhdimisht.
Nga Flamur Maloku
Në
shtrirjen e mendimeve të shumta imagjinatave, karshi filozofisë së
heshtur subjektive shkruhet teksti poetik “Vija e ftohtë” e poetes së re
Shkurtë Kadriu. Vija e ftohtë bëhet vepër e mërzisë subjektive, figurë
personale/pozicionim personal/sinonim i dhembjes, e cila del nga bota e
filozofisë subjektive përmes një sistemi të menduar figurativ, e që do
të ndërtohet e rindërtohet në tërësinë e tekstit nëpërmjet heshtjes
shpirtërore në kohë. Heshtja në diskursin metaforik bëhet ftohtësi e
njeriut të dëshpëruar e të thyer shpirtërisht. Thyerja shpirtërore bëhet
dhembshuri emocionale në kohën e shkrimit. Poetja nëpër rrugët e
tanishme jetësore thur ngadalë vijën e ftohtë, pra vijën e heshtjes,
vijë në të cilën personalizohet së bashku me dhembjen që ka në jetë.
Jeta me thyerjet e saj absurde deri në ekstrem është bërë skenë e
mërzisë në të përhershmen jetësore, e cila tani në shumë poezi del në
variante të shumta të deklamimit e të argumentimit, variante jetësore
nëpër të cilat autorja është sprovuar e lënduar vazhdimisht. Lëndimet
janë të mëdha në jetë. S’ka harrim të asaj që ka bërë varrë në shpirt.
Pra, shkrimi i figurshëm shënjon idenë se autorja nuk ka më forcë,
ndihet e ligështuar dhe kërkon një kapërcim të kësaj gjendje, por me
pamundësi veprimi. Shkurt, mungon forca, për të dalë përtej kësaj
ligështie të mërzitshme, sepse jeta është bërë skenë e mërzisë, skenë e
monotonisë shpirtërore. Shenjat e
mërzisë/vetmisë/pikëllimit/dëshpërimit, vendosen në trupin e tekstit në
diskursin e mundshëm shpirtëror. Diskursi i mundshëm përcillet me
përsëritje të vazhdueshme të dhembjes të të qenit njeri, me shkeljet, me
turpërimet e vazhdueshme që i bëhen në jetën reale. Andaj autorja
mundohet të ikë nga realja e lodhshme dhe dëshiron të futet në botën e
vetvetes, botë kjo që bëhet përherë e pranishme. Edhe në këtë hyrje të
vetvetes nuk ka qetësi, sepse reflektohet kudo një zhgënjim, një
mospajtim subjektiv. Mospajtimi del në gjuhën e figurës, ashtu
lehtësisht me përplot emocione, duke e theksuar shenjën subjektive ndaj
asaj që të shkakton dhembje, mërzitja jetësore:
Diku brenda meje
Ngjyrat
plastike
Lozin me errësirën
Nga pëlhurë e mugët
Mbi
xhamin e thyer
Nuk shoh rrezet e ftohta
Ku nxin jeta
Ngjyrat
plastike, që kanë hyrë brenda së bashku më errësirën, shënjojnë
monotoninë e mërzitshme të jetës subjektive. Jeta është bërë
lodhje-vrarje shpirtërore në kohën e tanishme. Xhami i thyer në tërësinë
tekstore shënjon konotacionin e thyerjes shpirtërore, pse jo edhe atë
të fatit jetësor. Të menduarit subjektiv shkon dhe zgjatet. Rrugët
degëzohen emocionalisht, që mbesin përherë në dhembje. Rrugët e dhembjes
kanë lënë gjurmë të vrarjes-ligështisë. Këto gjurmë autorja i sheh kur i
rikthehet pasqyrës. Pasqyra bëhet reflektim i kësaj vrarje
brendore-emocionale në kohë:
Hapi sytë koka seç mu mpi
Në
rrugët që zgjateshin
Si gjethet e librit
Degëzuar me
dhembjen
E pash të vrarë
Vetën në pasqyrë
Njeriu
në pasqyrë sheh vetveten. Duke e parë vetveten ai futet në botën e
mendimit. Duke rikujtuar para pasqyrës, ngadalë, thur kohën e
përjetimit-gëzimit-hidhërimit. Duke qëndruar pranë pasqyrës sheh gjurmët
e kohës reale. Nganjëherë njeriu nuk ka forcë të përballojë pasqyrën,
ndihet i ligështuar dhe ikën nga ajo që ia paraqet pasqyra. Mirëpo,
autorja në këtë rast nuk largohet, rri pranë dhembjes, sheh veten të
vrarë në kohë, me përplot degëzime të lodhjes-molisjes shpirtërore.
Anonimiteti ekzistencial
Gjithnjë duke i parë figurat tekstore,
të cilat konotojnë përhumbjen e subjektit në kohë, koha bëhet e
papërballueshme dhe nganjëherë e shndërrojnë subjektin në një gjendje
oniriste shpirtërore. Kjo gjendje subjektive pranohet. Duke u pranuar
ajo edhe figurohet, çdoherë nëpërmjet semantikës diskurseve, pra thuret
ajo që autorja e quan kafshim ngushëllimesh mes veti, që nis e soset mbi
ndjenjën e mundimshme:
Kafshohen ngushëllimet mes veti
Ditët
gjelbëroshe hutohen
Në shikimet syhapuar
Turpshëm
shtrydhen ndjenjat
Këtu turpshëm shtrydhen ndjenjat e njeriut.
Ngushëllimet në trupin-shpirtin kafshohen e thellohen në fundosjen e
hutuar të jetës. Dhembja shtrihet përmes një horizonti të flakëruar, e
cila çdoherë niset nga individualja duke shkuar të metafizika
shpirtërore. Njohjet e dikurshme subjektive humbasin në të trishtën
kohë, qyteti bëhet i panjohur X, anonimitet i ekzistenciales. Vetëm
fjalët, pse jo edhe të pakuptimta, bëhen rrugë të vetmisë. Autorja jeton
me këtë vetmi të rëndë, në anonimitetin ekzistencial e shpirtëror.
Mosnjohja merr gradacion të theksuar, ndërsa fati i brishtë luan lojën e
tij të vazhdueshëm, ashtu symbyllas që kthehet në natën e zezë
subjektive:
E qyteti më bëhet x
Rrugët më janë fjalë
Përdredhur
me vetminë
...................................
Symbylltas
luani fati
Në natën e zezë
Ëndrrat mjegullohen
Ëndrrat
mjegullohen bëhen të paqarta, duke vënë në pah ligësinë personale. E
gjithë kjo realizohet kryesisht mbi zhgënjimin që figurshëm elaborohet
në tekst. Nata e zezë i shkon për shtat trupit të molisur. Ndërsa
dhembja subjektive vazhdon në kohë. Lotët, ashtu vjedhurazi, dalin në
heshtjen plot vetmi:
Vjedhurazi lotova
Heshtja u
shkallëzua
Murkinez i vetmisë
Kurorëzoi vuajtjen
Vetmia
këtu shkon dhe bëhet figurë, zgjatet e shkallëzohet në heshtjen, për të
marrë epitetin e figurshëm Murkinez, duke depërtuar gjithnjë mbi
vuajtjen shpirtërore, tanimë e kurorëzuar, që ka prekur po thuajse edhe
qiellin. Monotonia shihet, preket, shmangie nuk ka, thuajse jeta e
subjektit ka marrë tatëpjetën. Sfida jetësore, me baticat dhe zbaticat e
saj, deklamohet gjithnjë mbi fajësinë. Autorja e ka të qartë se jeta
është pafajësi në esencë, mirëpo për tjetrin kjo nuk kuptohet, andaj
edhe vepron në mënyrë të pakontrolluar, të pavetëdijshme, duke ia
mbyllur të gjitha shtigjet e mundshme të pafajshmit deri në ekstremin e
mundshëm. Nëpër këto sprova të përditshme subjektive, mërzia, dhembja,
bëhen të mëdha dhe pa dëshirë kacafyten ndërmjet vete në trupin-shpirtin
e njeriut, duke shkaktuar traumë-çmendi. Duke e parë këtë çmenduri të
kohës bashkëkohore, ku i pafajshmi nuk vërehet fare nga turma
poshtëruese, nga turma që jeton në kohën e injorancës. Autorja mundohet
të këmbëngulë, duke i vënë në pah këto gjëra që e kanë kapluar jetën e
njeriut të sotëm. Mbi këto gjëra, lodhja është bërë e mundimshme,
mundësia për t’i shmangur është e vogël dhe forcë nuk ka. Andaj, heshtja
lidhet e preket deri në atë masë, sa që poetja jetën e quan skenë e
mërzisë, ku i pafajshmi bie viktimë i të fajshmit në të përhershmen
jetësore.
Similar topics
» Çitaku: Ditë e rëndësishme në raportet Kosovë-BE
» E madhe je Shkurte Fejza!
» Njoftim i shkurtë me seksin tantra
» Shkurte Fejza - Vallja Came [2013]
» Junrey zyrtarisht njeriu më i shkurtë në botë
» E madhe je Shkurte Fejza!
» Njoftim i shkurtë me seksin tantra
» Shkurte Fejza - Vallja Came [2013]
» Junrey zyrtarisht njeriu më i shkurtë në botë
Faqja 1 e 1
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi
|
|